Gå til innhold

Verste kundebehandlingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

ever............

Tror har vært utsatt for en kundebehandler fra helvete i dag. Er så forbanna at jeg koker, mens jeg sitter her og skriver klage til den butikk - kjeden det gjelder.

Noen personer skulle aldri vært ansatt i et serviceyrke .

Var hos en kjedebutikk (ikke at det har noe å si i denne sammenhengen)

Kjøpte et produkt, betalte med kontanter og fikk for lite tilbakebetalt. Gjorde kundebehandler oppmersom på det, men denne stod på sitt, og jeg på mitt.

Etter at kundebehandler hadde vært ufin i flere minutter, forlangte jeg at hun talte opp kassen , slik at vi kunne få avslutte handelen, hun kom tydeligvis frem til at hun hadde gjort feil, men istedet for å innrømme det, sier hun surt, jeg fant ikke ut av det, så du får bare få tilbake .......kroner.

Altså først , mens vi stod og diskuterte hvem som hadde rett, så var det nærmest forbudt å gi tilbake den vekselen jeg forlangte, men etter at kassen var talt opp og hun nærmest beskyldte meg for å lyve, så kunne hun altså betale tilbake et betydelig beløp likevel.

Jada, man skal møte på mange rare skapninger i livet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye dreide det seg om da? Hvorfor skrev du bare ...

Skrevet

Hvor mye dreide det seg om da? Hvorfor skrev du bare ...

<bare> var kundebehandleren sine ord. For henne var flere hundre kroner, sikkert "bare" småpenger, men for meg er det ikke det.

Tror heller ikke hun ville betalt flere hundre kroner mer for en vare, enn det den kostet.

Skrevet

Hvilken type butikk var dette? Interiør,elektronikk, mat, klesbutikk?

Skrevet

Hvilken type butikk var dette? Interiør,elektronikk, mat, klesbutikk?

Restaurantbransjen dette her

HI

Skrevet

Om det er snakk om 20 kr eller over 1000 så skal rett være rett når en oppdager feilen i tide. Hun skulle lagt seg skikkelig flat å bedt om unnskyldningen. Jeg hadde klaget jeg også, for dette er dårlig reklame for bransjen. For spise plasser er ikke så populært å spise ute på.som før, for folk har begynt å lage maten selv etter alle de.programmene på tv og snakket ellers. Så de bør være forsiktig når kunden faktisk kan bevise at de tar feil.

Skrevet

Fjernt. Det er jo noe som uansett heter "kunden har alltid rett", og da jeg jobbet på Vinmonopolet, hadde vi som regel at vi la store "lappepenger" på siden av kassen mens vi talte opp det kunden skulle ha tilbake. Så la man dem i kassen når handelen var ferdig.

På den måten hadde man alltid noe å vise til, man visste om kunden hadde betalt med en 200-, 500-, eller 1000-lapp, og man kunne bevise det på denne måten.

Og glemte vi i kassen dette, så ga vi kunden rett om det var mindre beløp det var snakk om, og var det større beløp, så talte vi opp kassen for å sjekke hva som ble riktig.

Merkelig at hun ikke engang kunne beklage oppførselen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...