Gå til innhold

Frustrert etter to SA :( !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og takk til dere som leser dette! :) Jeg hadde min andre SA denne uken (siste var i mars, var da 11 uker og var på sykehus. Har prøvd siden den gang og va nå i uke 6) Hadde småblødd i ca 10 dager, og hadde ellers de samme symtomene som sist så var egentlig klar over hva som kom til å skje. Begge gangene hadde jeg lenge en slags urinveisinfeksjonslignende følelse av og til hele tiden, og når jeg gikk på do gjorde det litt vondt. Det er igjen helt borte nå, Noen som vet hva dette kommer av? Jeg har kommet helt greit over min andre SA også, men nå vet jeg egentlig ikke om jeg gidder mer..... Jeg er 26 år, godt gift, i jobb og vi har to flotte barn på 7 og 4 år sammen.

Finnes det noen råd? Tips... Vet jo egentlig at det gjør vel ikke det men... Jeg ønsker ikke å bli despereat, vi tar det jo bare som det kommer,.. Men skal jeg fortsette, eller skal jeg heller slå meg til ro med at vi fikk 2 fine jenter? Dette er vanskelig... Denne gangen har jeg ikke orket å gå til lege heller... at mannen min jobber turnus og er borte 6 mnd av året gjør ikke ting enklere heller :)

Takk for svar :)

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan forstå din frustrasjon, men samtidig synes jeg du er svært heldig som har to barn fra før :) Jeg har hatt to SA ca uke 6 begge gangene, en dødfødsel i 3. trimester og ett avsluttet svangerskap etter ordinær ultralyd. Så har opplevd en god dose motgang. Er nå 17+1 med det som forhåpentligvis blir vårt første barn :)

Det positive: du blir gravid på egenhånd (forstod det slik). SA er vanlig, men det er jo absolutt ingen trøst. At det går bra neste gang skal du ikke se bort ifra, men om du ønsker å gjøre et nytt forsøk er det bare du som vet. Hvis ønsket om en til er stort hadde jeg prøvd, men det er meg :)

Lykke til hvis du prøver igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...