anonyminos Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 hei! jeg har kjøpt et nesten ubrukt akta graco babybilsete, men det er jo lilla! og vi venter en liten prins noen som vet om det går å skifte trekk?? og hva det koster?
Nangiliama Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Foreslår at du går på sånne barneutstyrsgrupper på face, og hører om ikke noen vil bytte med deg:-) sikkert mange som har gutt, og venter jente, som kunne tenke seg lilla stol i stedet for blå, hvis de fikk forespørselen! ( nå suntes ikke jeg det gjør noe med lilla til gutt, men det var et løsningsforslag bare)
bomsa Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Bra svar fra nangiliama. Vi arvet første bilstol til sønnen min. Det var så skittent at det måtte byttes trekk. Det kostet 800,- bare for trekket, måtte kjøpe base også som kostet 1200,- og endte opp med å betale mer for arvestolen en hva vi ville betalt for et nytt sete. Det var ikke en akta graco stol, men lær av min feil..:-) Nå leier vi stol gjennom forsikringselskapet.
Julibaby-12 Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Vi har mørkelilla Akta Graco til vår sønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå