Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir 18 mnd på mandag. Han har i litt over en uke gått opptil 10 skritt. Han har fått bedre balanse og det er tydelig at han har fått mer kontroll. Men de siste to dagene har han nesten bare krabbet. Noen som har erfaring med slike tilbakefall? Ønsker at han snart skal finne ut av det, og begynne å gå. Han er i fin form og ikke sjuk, så det kan ikke være det heller. Men det begynner å stresse meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han først gått, så er han straks der. Ikke stress med det! Muskulaturen hans skal jo venne seg til denne nye bevegelsen, og kanskje han til og med er litt støl ;-) Begge mine har i korte perioder "glemt" nye ferdigheter før de ar tatt det opp igjen kort tid etter. Gutten din er helt normal, og når de lærer å gå er en detalj i den store sammenheng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...