Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Mens lillesøster sov dagduppen sin hjalp storebror på snart 3 meg med å rydde og vaske kjøkkenet. Etterpå lagde vi oss te, fiberknas og litt sjokolade som vi slappet av med i solvinduet. Da lillesøster våknet løp storebror rundt i stua og gjorde all verdens ablegøyer for å få henne til å le! Herlige lørdag! Hvordan er deres dag?
Gjest peacock Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Mini sover, samboer spiller Playstation og jeg sitter sofaen på dib selv om jeg burde finne frem skolebøkene mine! Ellers skal vi en tur til svigermor og låne badekaret hennes senere, det er stor suksess for lillemann hver gang
☆☆☆ Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Gubben kom heim frå jakt kl 10, då hadde eg og bebien vore oppe i halvanna time allereie (når er det eigentleg på tide å lære henne forskjell på kvardag og helg? Ikkje glad i å stå opp tidleg i helga). No ventar vi på at ho skal våkne frå første tvilen så vi kjem oss ut..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Mannen sto opp i dag og jeg ble bare vekket for en ammestund kl.08. Ellers sov jeg til halv 10 Vi spiste frokost sammen mens baby underholdt fra stolen sin. Så en lang lekestund på gulvet med latter og sang. Nå er mannen og svigerfar ute og leker tømmermenn på tomta her. Baby ligger og sover ved siden av meg på sofaen og jeg koser meg med kaffe og dib
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Pappaen til snupp hentet nettopp snupp. Jeg sitter i sofaen og spiser melon. SKal snart gå på badet og spabehande meg selv Så på shopping, så lunsj med smoothie og noe digge bagels et sted. Så blir det hjem å pynte seg før dobbeldate hos bestekompisen min i kveld =) Super lørdag med andre ord
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Her var jeg heldig med å få sove fra halv 2 i natt, til kvart på 10 i dag! :-D Det er sjelden glede her, og hadde stort behov for det Når jeg og ungene sto opp, så lekte de godt sammen i ca 1 time, før det var frokost å få.. Så har de lekt videre siden.. Jenta øver på å sette seg opp nå, også har hun fått grep på det med å komme seg opp i krabbestilling nå, og storebror prøver hjertlig å vise henne hvordan man krabber Nå har jeg fått opp samboeren, skal ordne med frokost til han, så ringe svigers og høre om jeg kan få noen der oppe på gården å kjøre meg ned til butikken. Tenker vi trenger litt lørdagskos, siden jeg og ungene er syke, og far i huset humper på krykker..
det er berre mordi Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Gjør minst mulig, ser på tv, video og koser meg innendørs. Jenta er hos pappen og jeg har ikke hatt hjemmealenehelg på omtrent 3 mnd, så jeg nyter det i langdrag. Tror jeg har fått begynnende liggesår ;D
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Halv 9 er da virkelig ikke tidlig????
Von Hertelhofen Skrevet 6. oktober 2012 #9 Skrevet 6. oktober 2012 Har vært hos frisøren og "blitt ny" så er tulla mi levert til bestemor for noen timer. Nå ligger jeg faktisk under dyna og nyter roen og stillheten!
☆☆☆ Skrevet 6. oktober 2012 #10 Skrevet 6. oktober 2012 Halv 9 er da virkelig ikke tidlig???? Nei, på ein kvardag er det heilt fint. Det var helst ein spøk, forventar ikkje at ho skal skjøne at mor likar å sove lenge i helgane (ho er ho berre eit halvt år).
magica fra tryll Skrevet 6. oktober 2012 #11 Skrevet 6. oktober 2012 Mini sover. Var oppe halv 7 som vanlig sammen med mannen. Frokost med kaffe og soloppgang. Nå skinner sola, mannen og nestminste rydder ute, jeg baker pavlova til besøk ikveld. Litt større leker m lego, og tenåringen skal hentes samtidig med en tur i butikken. Hønene klukker og katta er gravid,-o-herlige liv på landet...hehe
Mamma med to trollunger Skrevet 6. oktober 2012 #12 Skrevet 6. oktober 2012 Her reiste pappaen på jobb halv 7, guttungen våknet samtidig. Lå i sengen og koste oss en time før han fikk et langt bad. Deretter ble det frokost og vennebyen på tv. Vi har lagd to kaker som gikk rett i frysen. Og ryddet i huset. Nå er det lunsj, før vi går ut en tur. Når pappaen kommer hjem skal vi på besøk til min mor. Herlig avslappende lørdag mens vi venter på at lillemor skal finne veien ut.
Tullsjura Skrevet 6. oktober 2012 #13 Skrevet 6. oktober 2012 Her er eldstegutten på hyttetur med mormor og morfar. Gubben sover etter endt nattskift. Minstemann ligger ute i vogne og sover. Brødene er akkurat tatt ut av ovnen! Her har vi en fin regnfull lørdag
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #14 Skrevet 6. oktober 2012 Skiver masteroppgave. BLÆH! (eller sniker mest på dib da). Men i kveld har vi barnevakt så da blir det "dinner and a movie". Husker ikke sist jeg var på kino så GLEDER meg :D
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #15 Skrevet 6. oktober 2012 Sambo jobber, minsten tegner, mellomste bretter og legger vekk tøy mens eldstemann rydder og vasker kjøkken. Mor sitter i sofan på data :-)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. oktober 2012 #16 Skrevet 6. oktober 2012 Sov lenge, barn og far ordner seg selv på lørdager. Treg frokost, handletur med innlagt kaffe. Litt terrasserydding før kofferten skal pakkes for frøkna og meg. Vi drar en tur på badeferie mens resten av flokken blir hjemme og styrer med sitt. Hva det blir, er ikke min sak. :-). God helg og god høstferie! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #17 Skrevet 6. oktober 2012 Ble vekket av telefonen 08.30. Var en liten tanteunge som ville komme på besøk. Tidenses morsommste lille gutt, til jentenes store begeistring. Vi spiste froskost og stellte oss, og etterpå var de "passepiker" for søskenbarnet sitt et par timer. Nå har vi mannen og svigerfar vært inne og hatt grøt, og forsvunnet ut igjen, mens jentene mine krangler og krangler og krangler. Hun på 7 er helt håpløs dominerende, og skal bestemme hver minste ting i leken med lillesøsteren sin på 4. Holder på å bli gaaaaaaaaaal! Ikke noe idyll mao.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2012 #18 Skrevet 6. oktober 2012 Ble vekket av alarmen til samboeren i 8 tiden. Fikk han omsider opp av senga og han tok med begge barna ut for å hjelpe broren. Jeg sov til ca 12, sto opp ca 13. Har satt på 2 maskiner med klær, dusja og spist frokost. Dette er lenge siden og kroppen min trang det virkelig
Musemorbr / Skrevet 6. oktober 2012 #19 Skrevet 6. oktober 2012 Det har vært dårlig vær så vi har hatt innedag frem til nå. Har lest, puslet, spilt dataspill, bygget togbane, lego, treklosser, koset, sett byggmester bob og laget lekehytte av stoler og pledd. Nå har vi spist middag og jeg holder på å rydde litt, mens den lille skrur på Lynet-bilen og leker med den lille mekanikerbenken sin. Pappaen holder på med et prosjekt på kjøkkenet. Etterpå skal pappaen og den lille ut på trilletur, og jeg skal bare slappe helt og totalt av. Deilig!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #20 Skrevet 6. oktober 2012 Her har vi hatt en nydelig dag til nå. Barna 4 og 6 sto opp og så tv mens jeg lå i senga til 9. Vi spiste frokost, rydda litt og gikk tur i skogen med gode venner. Mine foreldre kom og hentet oss. Pappa tok med ungene og kjøpte nye vintersko og noe leker mens mamma spanderte nye klær på meg. Nå har besteforeldrene tatt med seg barna hjem. Jeg ser på tv, sitter på pc og spiser pizza. Har nettopp fikset neglene. Skal straks gå i dusjen og fikse meg for fest og moro med gode venner i kveld. En fantastisk lørdag
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. oktober 2012 #21 Skrevet 6. oktober 2012 I dag har vært helt nydelig fordi jeg har hatt ro på meg! Litt tidligere start enn jeg likte, men fikk strikket ferdig en arm på den tiden, så da gjorde det ikke så mye. Har det så sinnsvakt travelt for tiden at i dag har blitt en luksusdag der jeg har hatt god tid sammen med barna (de tre yngste i hvert fall, eldstemann er hos en kamerat). Laget god frokost med rundstykker, egg og levende lys, koselig stemning. Så fikk jeg farget håret for første gang på sikkert 3-4 måneder, deilig! Har lekt med barna, lest bok, vært på koselig handletur på butikken, vært litt ute med dem, deilig lunsj, pakket sammen en gigantisk haug med klær osv. Nå står det pizzadeig på heving og barna har fått en liten stund med tv og data før vi skal ut litt til, bade, spise pizza, se film og spise lørdagssnop
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2012 #22 Skrevet 6. oktober 2012 Gubben kom heim frå jakt kl 10, då hadde eg og bebien vore oppe i halvanna time allereie (når er det eigentleg på tide å lære henne forskjell på kvardag og helg? Ikkje glad i å stå opp tidleg i helga). No ventar vi på at ho skal våkne frå første tvilen så vi kjem oss ut.. ånei, måtte du stå opp kl 8.30, og på en lørdag til og med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå