Gå til innhold

Svie etter samleie.. noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi skal ha samleie, så er det veldig vondt når han skal inn i meg, og det svir både under og etter samleie, men så går det over. Det blir spesielt ille om vi bruker kondom, men det svir uansett med eller uten.. Noen som har opplevd det samme og vet hva det er som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har sopp?

Skrevet

Har tenkt i de baner selv.. Men da skal jeg teste en soppkur å se om det blir bedre.. takk for svar :)

Skrevet

Jeg har det sånn men bare i perioder, aldri funnet ut hvorfor. Legen hadde ikke noe godt svar. Var ikke sopp i allefall. Men det kan jo være verdt forsøket for deg:)

Skrevet

Jeg har det også ofte sånn dessverre... Soppkur hjelper ikke for meg, skal nå gå over til å vaske nedentil med lactacyd i steden for Dr. Greve.

Skrevet

Sånn hadde jeg det da jeg hadde sopp.

Her ble det kronisk, og eneste som hjalp var Diflucan tablett en gang i uka over LANG tid. Nå er det over 5 år siden jeg hadde sopp grunnet sex.

Jeg var hos gynekolog og han forklarte det så "fint" med at så lenge det ikke blir helt vekk med enkel behandling (som Canesten/yoghurt el.l.) blir hver runde med sex som å rive av en skorpe på et sår.

Skrevet

Jeg har det også ofte sånn dessverre... Soppkur hjelper ikke for meg, skal nå gå over til å vaske nedentil med lactacyd i steden for Dr. Greve.

Prøv tablettkur med Diflucan, det var det eneste som hjalp meg. :)

Skrevet

Takk skal du ha for tipset Nordenhagenjentene :), :)

Må man ha resept for Diflucan?

Skrevet

Kanskje du heller bør droppe det...?

Jeg fikk sopp konstant, svie under sex, svie ved dobesøk. Ble så ille at jeg knep ufrivillig der ned så sex omtrent ble umulig.

Så kuttet jeg ut intimsåpe i underlivet, og har ikke hatt sopp siden. (10 år siden)

Må legge til at jeg også kuttet ut tamponger etterhvert, og at det kan også ha hjulpet.

Men å kuttet ut såpe og bruke mooncup istedenfor tamponger i en periode kunne kanskje være greit? :)

Skrevet

Du har ikke bare tørre slimhinner da?! Blir det bedre når dere bruker glidekrem?

Skrevet

Har ikke brukt tamponger på mange år..

Glidemiddel tåler jeg nesten ingenting av, da kommer en brennende sviende følelse som er helt forj*****..

Gruer meg til mens, da blir det enda verre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...