Mummy79 Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Ble bare nyfiken...hvordan er formen deres? Fornøyd med kondisjonen og vekt? Jeg trente også hjemme lenge etter jeg fikk småen og gikk turer, men synes det ble noe ensformig til slutt og vektnedgangen stoppet opp, delv fysikken ble bedre
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Vekten er bra. Har ikke behov for å gå hverken opp eller ned. Løper 3 ganger i uka, enten ute eller på tredemølle og forsøker å få gjort styrke å tøyningsøvelser 4 ganger i uka, men det siste sliter jeg med. Det er ofte kjedelig selv om det egentlig ikke tar lang tid. Formen er jeg fornøyd med. Jeg er relativt sterk og kan løpe 20 km når jeg måtte ønske. Jeg sliter med at jeg er veldig stiv og ikke noe glad i å tøye. Mulig det har en sammenheng
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 jeg trener ved å leke masse ute med barna. løpe,, gå turer, de syns dette er kjempe gøy, hender vi sykler turer. bra trening. ellers går jeg turer til matbutikken istede for å kjøre, jeg går til og fra jobb, 2 km en vei. ungene er glad i å spille fotball, og det er moro å være med på sammen med barna. barna er 2 og 4 år. mens eldste er på turning tar jeg meg en joggetur i området til turning er ferdig. jeg føler at etter jeg begynte å bruke beina og ikke bilen så har flere kg blitt borte. startet med mye aktivitet sammen barna i høst når vi hadde plass og området ute til det. jeg veier 66 kg, er 165 høy. er fornøyd. har litt igjen av magen, men er på go vei.
magica fra tryll Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er fornøyd med kondisjon og vekt. Kroppen min virker til akkurat det jeg skal ha den til:)
Tigress Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 1.69 høy, 56 kilo, meget veltrent. Det er bare å investere i vekter, tredemølle benk osv.
Mummy79 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2012 Flinke dere er, gjelder å være kreativ skjønner jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå