Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Sikkert 8-10 timer. Er student, og leser det meste av pensum på nett. Til moro, kanskje ca 1 time fordelt på 2-3 økter. Blir drittlei av å glane på den skjermen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Varierer pent det. Når samboeren er hjemme, så kan det fort bli 5 timer alt i alt, min måte å koble av, mens han får tid med ungene. Når jeg er alene, så vet jeg ikke, pc'n står på hele dagen, så jeg ser innom den når det er muig for det, men sitter kun stille her om ungene sover duppen sin sammen..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Klikket meg inn for skjønne spørsmålet jeg... Kunne ikke skjønne hva du mente med "hvor mye tid bruker du på NETTENE.... !" Ja, nettet... Alt for mye...
stearin Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 I min jobb kreves det netttilgang, så jeg er på nett/data 7,5 time 5 dager i uka bare på jobb. Hjemme blir det rundt 2 timer hver kveld, litt mer i helgene. Kommer an på om jeg har interessante personer å snakke med eller gode videoer å se på (youtube). Til gjengjeld ser jeg ikke på tv. Kun min datter som ser på tv en gang om dagen - fantorangen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Når barna er i bhg og på skolen er jeg pålogget hele dagen mens de er borte, fra 8-14.30. Litt innimellom mens de er hjemme alt etter hva de gjør. Slår ikke av dataen når storesøster kommer hjem, men sitter ikke pal foran skjermen da. Så blir det fra de har lagt seg ca kl.20 til samboeren kommer hjem mellom 20.30 og 23.00. Sitter ikke konstant, men den står på og jeg sjekker nyheter, facebook, dib osv. innimellom. Er sjukemeldt eller akkurat gått over på aap pga dårlig helse så det er det jeg orker de fleste dager Når jeg var i jobb kanskje 1-2 timer til dagen max inkl. det jeg var på jobb.
Toocute Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 I grunnen ikke så mye som før, når jeg først er på nettet kan det bli 2 min her og der fra mobilen (for jeg er jo her inne en del også). Så dete r i grunnen sammenlagt svært lite, tar meg runden på facebook og her inne ett par ganger om dagen, også litt andre forskjellige sider. Mye foregår i fra mobilen. Sitter man på do, så kan en ta med seg mobilen, ser man på tv så har man den i hånden, sitter en på bussen eller toget så kan en også bruke den. Fantastisk ting å drege emd seg over alt, ganske teit. Men når muligheten ligger der, så benytter jeg den likevel
Musemorbr / Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er aaaldri på nettet jeg. Fra mobil er jeg inne og ute igjen på sekunder, mange, mange ganger om dagen. Pc er jeg ikke på daglig engang, og om jeg er det blir det kun for å sjekke mail fort, eller gjøre andre ting telefonen min ikke klarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå