Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg drakk bare 4 glass rødvin i går. Og nå er jeg jo sååååååååååååååååååå dårlig Tåler tydeligvis ingenting lenger.. Alle tips mottaes med stor takk. Bortsett fra feit mat. Blir dårlig bare av tanken
frk Nilsen Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Stor kaffe, masse vann, 2 paracet, en smootie og frisk luft (funker hver gang) God bedring!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Lang dusj, masse drikke og brødskive med bringebærsyltetøy:) Og to paracet...og hvis du orker, fresh air!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Det eneste som funker for meg er valium, søvn og kjærestekos...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke drikke alkohol, pleier å være en sikker vinner her i huset... Men det har hendt at jeg har forvekslet glass ved et rent uhell og da tyr jeg til ooo store mengder kald cola, salt chips og noen paracet. En gang, så gikk jeg meg en lenger tur og drakk masse vann, følte meg faktisk i knallform da, men da fikk jeg ikke gleden av å spise chips kl 10 om formiddagen
Mamma_til_2 Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Drikk noe annet enn rødvin, eller en annen type rødvin som ikke er lagret på eikefat, men ellers så kan du ta en antihistamin neste gang du skal drikke rødvin så blir det bedre skal du se http://www.tv2.no/gmn/vondt-i-hodet-av-vin-3392996.html Men idag kan du drikke kaffe ta paracet og få i deg litt mat
L-8 Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Egg! Og bringebær. Så om du har ork lag smoothie med appelsinjuice og frosne bringebær, hiv oppi et par rå egg og mix videre. Litt sjokomelk er heller ikke feil, og en hard treningsøkt kan gjøre underverker ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Eneste jeg ikke brekker meg av nå er faktisk potetgull. Bringebær smoothie fristet sykt, og vi har jo sånn fryse smoothie med bringebær i fryseren, men selvfølgelig så ødela jeg blenderen i går.. Vet ikke hva som skjedde den bare røyk Ah typisk. Hadde jeg visst at jeg skulle bli så dårlig så hadde jeg jo ikke utsatt meg selv for dette. Verre en omgangssyke jo Har laget meg kaffe da og spiser superships God samvittighet lenge leve, for en frokost.. hehe hi
Rediken Skrevet 6. oktober 2012 #9 Skrevet 6. oktober 2012 Ibux og paracet, cola, et kaldt bad og en tur ute i frisk luft God bedring. Forresten, jeg er også sann at jeg blir lett fyllesjuk. Bruker å ta en zyrtech før jeg begynner å drikke alkohold. Da blir ikke dagen derpå like ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå