Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg blir så sliten av å alltid føle at jeg kommer til kort, at jeg ikke tør å stå litt mer på krava og at jeg er så pusslete! Jeg er mindre pen og har alltid hatt problemer med selvtilliten. Jeg hadde gode karakterer fra skolen, har en grei jobb, har venner, er snill og grei, men jeg føler alltid at jeg må stå litt med lua i hånda fordi jeg føler at fordi jeg er stygg så fortjener jeg ikke mer. Jeg tar til takke med det jeg får og sier aldri fra når jeg blir urettferdig behandlet. Fordi jeg er stygg. Nå ser jeg at dette går utover barnet mitt. Jeg våger ikke si fra i barnehagen, jeg våger ikke å kjempe litt mer for henne og jeg ser nå at min dårlige selvtillitt kommer til å gå utover barnet mitt. Flere som har det slik? Jeg kan si at jeg ikke er fokusert på utseende til andre, men det ligger i meg selv og mitt utseende. Det er det som hemmer meg og som gjør meg så liten, så liten.....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 DU må slutte å fokusere på hva som ikke er bra med deg selv og begynne å rose deg for det du gjør som er bra!! Du er like mye verdt som alle andre, uansett hva du ser ut som!!! Skjønnhet falmer heldigvis, det er derfor skjønnhet kommer fra innsiden!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 stå opp for barnet ditt! det kan nok hjelpe deg godt på veien. hvis du ikke liker utseendet ditt og nå også begynner å se ned på deg som mamma, da mister du veldig mye. snu det nå med en gang. er det noe du kan gjøre som du tror vil gi deg bedre selvfølelse sånn rent utseendemessig? prøv annen sminke, gå til frisøren, farg håret, kjøp noen nye plagg, evnt sko med litt hel.. det gir ofte en bedre holdning som igjen kan smitte over på selvfølelsen og bit tennene sammen og stå opp for barnet ditt, så kan du kjenne på mestringsfølelsen etter det den er god, og vil nok gi deg en bedre selvtillit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå