Gå til innhold

Strikket babyteppe vs Helseteppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et helseteppe og vet jeg får 3 strikket baby tepper,kjempe Hyggelig,Men hva er best og brukte til babyen når jeg får den i slutten av Januar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at kona til broren min kun brukte strikket babyteppe.Dette brukte hun både i vogn og innendørs. Jeg kommer nok til å kjøpe et helseteppe selv,og mamma strikker nå babyteppe til meg.

Skrevet

Jeg brukte bare strikkede ulltepper til vinterbaby. Sånne tynne av alpakkaull.

Skrevet

Jeg har strikket meg et av merinoull :-) deilig teppe, fikk oppskriften fra ei som hadde måttet strike 2 sstk til datteren sin fordi hun var så fornøyd med det første :-) har jo ikke fått testet selv ennå :-) men helsetepper virker så kalde...

Skrevet

Heklet babyteppe i babymerino garn gjorde susen her i gården.

Skrevet

Jeg har hjemmestrikket helseteppe i ull, gleder meg til å ta det i bruk! :) Og jeg vet at du får kjøpt helsetepper i ull på butikken også. Så det er ikke nødvendigvis et enten-eller-spørsmål :)

Skrevet

Takk for alle svar :)

Skrevet

Jeg har strikket et teppe i baby merino og kjøpt et teppe, brukte ikke så mye tepper med eldste jenta, så jeg tror det holder for min del:)

Skrevet

Oki høres bra ut :)

Skrevet

Helsetepper i ull er det beste, jeg har bare brukt mor signe tepper til min barn.

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Ull er gull, det er selvrensende (hvis babyen gulper på det kan du skylle vekk gulpet med kaldtvann og tørke det, alt må jo vakses av og til men her ble babyteppe brukt konstant) Og ull puster, den holde babyen varm og at den ikke blir overopphetet. Her "wrappet" vi lillegull heletiden i babyteppe, da låg han godt i ein liten bult og sov som ein sten:D

Skrevet

Høres jo veldig bra ut det det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...