Gå til innhold

Jeg savner familieidyllen med en mann i bildet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle virkelig ønske at det var en mann i huset som kunne vært en farsfigur for barna og en kjæreste for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare idyll, trøst deg med det.

Skrevet

Familie idyll kan ikke oppnås i mine, dine eller våre familier.

Skrevet

Hilsen DIB-oraklet liksom? Djises.. HI: Lykke til, du finner deg nok en kjæreste en dag :- )

Skrevet

Er du helt tett? Selvsagt kan den det:)

Skrevet

Definer idyll?

Foreks. Fredagskosekvelder med god mat og spill med mann og barna, ferieturer, skogs- og fjellturer med mann og barna. Noen å dele hverdagen med, på godt og vondt. Sikkert helt hverdagslig for de fleste, men rene idyllen for meg som er drita lei å klare meg alene

HI

Skrevet

Skulle virkelig ønske at det var en mann i huset som kunne vært en farsfigur for barna og en kjæreste for meg.

Haha, jeg må sitte sent på kveldene og lese på disse forumene for å få kvinnelig input til hvordan forholde meg til jenteproblemer døtrene mine måtte ha, så tro meg, jeg er enig med motsatt fortegn. Jeg drømmer om en kvinne som kunne holdt ut med en arbeidsnarkoman revisor. Haha, som om det skulle skje.

Men greia er vel uansett å være fornøyd med det man har, ikke sant? Så får idyll, kjæreste, fars- eller morsskikkelse være ren bonus, og så får man heller bruke all ledig energi til å gjøre livet best for seg selv, og de man allerede har og er glad i.

Skrevet

Det er det nok ikke bare du som gjør ..

Skrevet

Skulle vært flue på veggen hjemme hos oss i dag:-s

Gretten mann, som takler dårlig en ekstremt trassig treåring. (Fortell meg at det snart blir bedre, vær så snill!)

Sliten mamma som blir en kruttønne når treåringen trasser, ettåringen sutrer og ROPER! (Veeeldig artig å lage høye lyder for tida) og gubben er sur og lite villig til å 'ta et tak'.

Heldigvis ikke hver dag som er slik, men jeg drømte om en tilværelse aleina tidligere i dag;) (og jeg vet hva jeg snakker om. Var alene med et barn i mange år før jeg traff mannen min)

Så det er nok ikke bare idyll, og det vet du jo selvsagt. Men skjønner hva du mener. Og spesielt når alle i omgangskretsen er opptatt med familiegreier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...