Gå til innhold

Band eller dj i bryllup?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere skaper best stemning og hvorfor ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde dj ( spotify ) utrulig god stemning.. Hele bryllupet dansa, tok helt av.. Hadde en del pop... Angra ikkje i det hele tatt og alle gjestene pluss bekjente som ikkje var det en gang snakker forsatt om bryllupet vårt. Gifta oss i august i fjord... Så gå for det absolutt... God stemning hele kvelden. Var i bryllup med band og det var kjedelig.. Det tok aldri av og bare noen få dansa.. Rett og slett kjedelig, satt og venta på at no skjer det noe.. Masse lykke til...

Skrevet

Band :) Roligere og stillere musikk:)

Skrevet

DJ, definitivt! Band kan fort bli blodharry og låte dårlig/surt.. Med DJ står du også mye friere i valg av låter, og kan velge litt som passer for alle gjestene.. :)

Skrevet

Vi brukte disse:

 

Bryllupsmusikk.no

 

Anbefales virkelig, de var knallflinke.

Skrevet

Vi hadde to lokale trubadurer som spilte og det ble sinnsykt god stemning! De er kjent for å både spille bra og for å kunne mange sanger. Folk dansa til langt på natt og det var topp :)

Skrevet

Nja, si det. Jeg hadde nok gått for band. Mest fordi jeg synes det skaper en flott stemning. Men har vært i bryllup med dj også, og det har vært kjempefint det også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...