Gå til innhold

Hva sier barnet ditt som du smelter av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun på 11mnd fant en leke vi har med opptaksfunksjon, storesøster har da brukt den funksjonen til og si "gla i dag" og hun på 11mnd spilte det oppatt og oppatt igjen så koser hun med den og sier "deiie dei" med rett tonefall, smeltet da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
t

Treåringen sukker ofte henført om kvelden og sier "Du er så veldig glad i meg, mamma"... he he... da er han helt nydelig synes jeg:-)

Kranglesyk? :-)

Hva er søtt med det?

Nei, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Ok, jeg synes det er veldig søtt og koselig fordi han helt tydelig koser seg med tanken på at jeg er glad i han. Han stråler i øynene, og har myk stemme når han konstaterer at jeg er glad i han. Det gjør han lykkelig å vite det og gjentar det for seg selv.

Dessuten synes jeg det er litt komisk, fordi det ikke er så vanlig å si slikt :-)

Ingen som skjønner hvorfor jeg synes det er søtt?;-(

Jo, jeg skjønner det godt. Herlig kommentar, og så deilig at han er så sikker på at han er elsket :-)

Skrevet

Når lillemor veldig veldig gjerne vil ha noe, da folder hun hendene, legger hodet på skakke og ser på meg med store, blå øyne og så kommer det en "Vææær så pliiis" <3 Det er veldig vanskelig å si nei til slikt :P

Ellers smelter jeg jo aldeles når jentene sier de elsker meg og at jeg er verdens beste mamma :)

Skrevet

hver kveld når jeg skal legge lillegutt, holder jeg han liggende på armen og hvisker "natta, elsker deg" før jeg legger han ned. og jeg smelter litt når han hvisker, "natta, lallæl " tilbake :) han er 18 mnd.

Skrevet

Når gutten min sier

- mamma, vi er bestevenner!

- elsker deg mamma!

- mamma du er så fin!

... Og når veslesnupp kommer løpende og smilende mot meg og roper henrykt MAMMAAAAAA!!!, seg om jeg bare har vært borte i to minutter :)

Skrevet

Åh, det er mye! ;)

NÅr jeg skal hente ungene i bhg og minste kommer springende og roper: mamman min! SÅ vanker det selvfølgelig masse kos ;)

NÅr ungene sier at jeg er bestevennen deres. (Eldste er 5)

NÅr vesla sier at hun elsker mamman sin (eller pappan sin)

(Hun er snart 3)

NÅr eldstemann sier at han har verdens beste mamma og sÅ slenger armene rundt meg.

Eller nÅr de skal trøste meg fordi jeg har fÅtt vondt eller tror at jeg er lei meg ;)

Skrevet

Treåringen sukker ofte henført om kvelden og sier "Du er så veldig glad i meg, mamma"... he he... da er han helt nydelig synes jeg:-)

Kranglesyk? :-)

Hva er søtt med det?

Nei, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Ok, jeg synes det er veldig søtt og koselig fordi han helt tydelig koser seg med tanken på at jeg er glad i han. Han stråler i øynene, og har myk stemme når han konstaterer at jeg er glad i han. Det gjør han lykkelig å vite det og gjentar det for seg selv.

Dessuten synes jeg det er litt komisk, fordi det ikke er så vanlig å si slikt :-)

Ingen som skjønner hvorfor jeg synes det er søtt?;-(

jo såklart, og jeg hadde ikke trengt en forklaring av deg en gang!

Skrevet

Splupssssfisj.... så nydelig lille babyen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...