Studine mevik Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Nå sitter vi gode og mette foran hver vår skjerm etter deilig lammestek med fløtepoteter og stekte grønnsaker til. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd jeg var kokk. Mannen var i allefall fornøyd med måltidet og får med seg rester på jobb i morra(selv om han følte det var litt slemt ovenfor de han jobber med å ta med seg så god mat på jobb) Det eneste som manglet var en god vin til maten, men vi droppet vinen i kveld siden mannen reiser før 8 i morra tidlig og jeg må da opp med trultemor. Storebror har vi gitt bort til mormor for natta så heldigvis er det bare 1 unge å ta seg når man er trøtt og ubrukelig tidlig på en lørdag
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 ÅÅÅ nam nÅ fikk jeg vann i munnen! Det eneste som er bedre enn sjokolade er lam! Og lammestek med alt det rette tilbehøret som du lagde hørtes godt ut! Bare sÅnn til neste gang er det veldig hyggelig om du ber meg hehe
Frenzia Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Øy, INGENTING er bedre enn sjokolade! I hvert fall ikke lam tre dager ut i fårikål-slankekuren...) Hadde du vært på PMS-farm nå, Juliea, så tror jeg du hadde "banna i kjerka".
Studine mevik Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg var mett helt til langt ut på dagen i dag. Tror klokka ble 12 før jeg tok en stripe melkesjokolade med meg på vei ut døra og først da klokka var halv 4 spiste jeg frokost/lunsj/middag med mamma Til en annen gang så er alle hjertelig velkomne. Steika kosta meg ingenting da jeg fikk den gratis på jobb og det blir kanskje flere steiker før sesongen er over. Og det er ikke å banna i kirka når det er snakk om sinnsykt god mat, selv om man er på pms farm
Frenzia Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Sinnsykt god mat er fortsatt ikke sjokolade...
Studine mevik Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2012 Legg deg inn på pms-farmen for helga;)
Frenzia Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Legg deg inn på pms-farmen for helga;) Den meldinga skal jeg ta med meg ut på Anonymforumet dersom jeg vil krangle litt... Funker sannsynligvis som bare juling som bensin på bålet på hormonbombene der ute.
Studine mevik Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2012 ja nå har jeg nesten prøvd å fyre oppunder i en debatt der så jeg venter på å bli arrestert, men ikke pga den kommentaren der. Jeg er ikke i tvil om at den vil funke bra som bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå