geitemarken Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Var hos en massør og fikk massasje av nakke og korsrygg i går. Jeg har ingen kjente skader fra før og ingen stråling. Men er "av" i korsryggen ved hvile og våkner ca hver time på natten og må snu meg. Er veldig stiv i nakken og klarer ikke snu hodet helt, må bruke overkroppen. Under behandling av nakke ble jeg sikkelig svimmel og kvalm, litt vondt men ikke akutt vondt om du skjønner. Det verste ga seg og jeg kunne snu hodet som normalt igjen etter behandling. Litt kvalm enda i går kveld, og skikkelig kvalm i dag. Dette skjedde sist jeg fikk massasje også, men ikke like uttalt da og jeg tenkte det var tilfeldig. Men nå tenker jeg det er en sammenheng? Er dette kroppens måte å si fra at dette er en dårlig idé? Var jo så deilig å få løst opp nakken, men nå er den jo like stiv igjen da jeg blir liggende kvalm.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Det har antagelig med blodsirkulasjonen å gjøre. Massasjen har nok fått økt blodsirkulasjonen og noen reagerer på dette med kvalme. Jeg var til muskelterapaut for et par måneder siden og ble så vanvittig kvalm og svimmel etterpå at jeg måtte sitte helt i ro i 20 min før jeg klarte å stå på bena igjen. Tror ikke det er helt uvanlig å reagere på behandling. Du bør kanskje ta behandling oftere for å holde det ved like og slippe å bli så dårlig etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå