Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Har begynt å tenke på julekort. Skal dere kun ha av barn? Eller blir mor og far med på julekortet? Og skal dere ha nisseluer på?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Har bare av barna. Med nissekostymer faktisk
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Hva tenker dere om dere får julekort av hele familien?
geitemarken Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg synes det er fint med hele familien da vi sender kort til folk langt borte og de kjenner vel strengt tatt bare oss og ikke "de nye" og vil gjerne se hele familien Dessuten liker de gamle i familien å skryte av hele familien og det er stas når fremmede sier at barnet likner på moren eller faren. Hos oss blir også barna roligere når voksen er med. Lettere å lage kort med bare barna, men koseligere med hele familien mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg sender alltid med bare barna på, men synes det er kjempekoselig å få bilder hvor hele familien er med, gøy å se hvordan de voksne har forandret seg i løpet av året også (gjelder spesielt folk man ikke ser så ofte selvfølgelig). Fint med litt juletema på bildet, juleklær, nisselue e.l. Er også fint å ta bilde av en baby som sitter og leker med glitter og julekuler eller noe sånt, da blir det skikkelig julete Vi har også flere ganger brukt vinterbilder, ett år hadde vi bilde av 2-åringen på en rattkjelke ute i snøen, med ansiktet gnu fullt av inntørkede vannkopper, har også hatt bilde av ungene liggende på magen inne i en snøhule så jeg har tatt bilde av ansiktene deres som titter ut av hulen o.l.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Her er det bare barna Synest det er veldig linselus hvis foreldre presser seg på!
håpefull<3 Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Får jeg julekort med bilde av baby/barn blir det hengdende fremme godt synlig. Bilde av en hel familie blir plassert i en skuff med det samme.
*bubbs* Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg liker best å få bilde av hele familien! Det er mye mer spennende å se hvordan gamle kjente har forandret seg enn å se bilder av unger jeg stort sett aldri har hatt noe med å gjøre. Jeg blir ekstra glad for kort med mange små bilder og en liten historie med hva familien har drevet med siste året. Koselig med oppdatering og forskjellige bilder fra årets hendelser. Det virker også koselig at de har tatt seg tid til å "jobbe" med julekortet så det skal bli spennden for meg å se og lese. Vi er nok ikke like flinke her i familien... :-/
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 Her er det mor og barn. Jeg er både linselus, pr kåt og fotogen. Mille er hakket over på alle punkter, men jeg er tett under... Så her blir det oss begge dog uten nisseklær det nisskostyme jeg har gjør seg absolutt ikke på bilder utenfor soverommet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Her var det mye forskjellig... Hvorfor legger du bilder av hele familien i en skuff? Det er da venner/ familie av deg? Merkelig ting å gjøre. Jeg liker best å få kort av hele familien, det er tross alt de voksne jeg kjenner best. Sees man kanskje 1 gang i året, er det jo morsomt å se hvordan de voksne forandrer seg også Dessverre sender de fleste kun bilde av barna.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 Hva tenker dere om dere får julekort av hele familien? At det er enda hyggeligere enn bare barna på! The more the merrier
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg synes det er koselig med familiebilder jeg. Selv har jeg ikke hatt det opp i gjennom åra. Men dersom hun eldste ennå går med på å ta julekort-bilde, så tror jeg at både jeg og mannen joiner ungene iår:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå