Gjest Husfrua Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Er det avslutning med eller uten foreldre/nære familie? Skuespill etc? Vi har barn i en liten privat barnehage. Her er det full oppvartning med julemiddag og underholdning med sang og skuespill av barna. Både foreldre,søsken og andre i familien er velkommen. Det var ganske likt i den forrige bhg også. Der var det grøtfest, men ellers samme opplegget.
stjertløvetann Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Ingen juleavslutning, bortsett fra barnebakte lussekatter og vond kaffe til luciatoget.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Her er det juleverksted i begynnelsen av desember med foreldrene og luciatog om morgenen 13. med lussekatter og gløgg/varm saft. Etter det er det ingenting med foreldrene, men barna har nissefest nærmere jul.
Brillemamma Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Her har vi ingen juleavslutning.. Har Luciatog med lussekatter og gløgg den 13.des der foreldrene er velkommen, og så har barna Nissefest en liten stund før jul. Hadde vært utrolig mye jobb om vi (jeg jobber i bhg) skulle disket opp med julemiddag til alle barna + foreldre, søsken, besteforeldre etc... Det hadde ikke gått
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Ingenting for foreldrene. Det var iallfall ikke det i fjor. Eneste som var i fjor var mørketidsfest i november
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Her er det både for foreldre, søsken og besteforeldre. Luciatog først, så underholdning (fra barna), nissebesøk og kaker/kaffe. Privat, liten bhg.
Gjest Husfrua Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Her har vi ingen juleavslutning.. Har Luciatog med lussekatter og gløgg den 13.des der foreldrene er velkommen, og så har barna Nissefest en liten stund før jul. Hadde vært utrolig mye jobb om vi (jeg jobber i bhg) skulle disket opp med julemiddag til alle barna + foreldre, søsken, besteforeldre etc... Det hadde ikke gått Det forstår jeg veldig godt:-) Det skal sies at barnehagen vår er en enavdelings gårdsbarnehage. Men det er gøy å høre om hvordan andre har det:-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Har ikke kommet så langt enda, men håper det blir like koselig som da jeg var ung. Men det er vel for mye å håpe for, nå som man må ta hensyn til alle de som ikke feirer jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå