Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Barnehagen der jenta vår på 2 år går skal ha foreldrekaffe i to timer neste tirsdag Den Tirsdagen har jenta mi fri(pga jeg har 1 fridag i mnd.) og jeg lurer på om det er teit å ikke ta henne med og møte opp? Hva ville dere gjort?:S
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 burde vell d da:S hadde egentlig lyt til å gjøre noe helt annet den dagen pga vi har så liten tid sammen....men får se da:S
Cinnamon4 Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Nei, det hadde ikke jeg gjort. Foreldrekaffe er ikke så viktig for en 2-åring, det kommer flere sjanser til slike ting når hun er eldre og har dag i bhg. Her i huset har jeg med alle tre hatt regelen; fri er fri. Eneste vi har møtt opp på hvis det har vært fridager er selvfølgelig 17-mai-feiring og avslutninger . GJør heller kvalitetsting med jenta di, hun setter nok mer pris på det enn enda en dag i bhg.
det er berre mordi Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde gjort det. Mest fordi at da får man treffe litt andre foreldre også, og de er det vel greit å bli litt kjent med:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er ped.leder og jeg hadde faktisk ikke gjort det. Foreldrefrokostene varer som regel heller ikke i 2 timer, men man setter av god tid slik at foreldrene kan ta turen innom når de leverer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Hadde ikke gått om vi hadde tatt fri. Foreldrekaffen er bare at man tar en bolle/vaffel og en kopp kaffe en stund, Snakker med de som er der og går hjem. Ikke noen stor ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå