Gå til innhold

Ville dere møtt opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen der jenta vår på 2 år går skal ha foreldrekaffe i to timer neste tirsdag Den Tirsdagen har jenta mi fri(pga jeg har 1 fridag i mnd.) og jeg lurer på om det er teit å ikke ta henne med og møte opp?

Hva ville dere gjort?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde vell d da:S hadde egentlig lyt til å gjøre noe helt annet den dagen pga vi har så liten tid sammen....men får se da:S

Skrevet

Nei, det hadde ikke jeg gjort. Foreldrekaffe er ikke så viktig for en 2-åring, det kommer flere sjanser til slike ting når hun er eldre og har dag i bhg.

Her i huset har jeg med alle tre hatt regelen; fri er fri. Eneste vi har møtt opp på hvis det har vært fridager er selvfølgelig 17-mai-feiring og avslutninger . GJør heller kvalitetsting med jenta di, hun setter nok mer pris på det enn enda en dag i bhg.

Skrevet

Jeg hadde gjort det. Mest fordi at da får man treffe litt andre foreldre også, og de er det vel greit å bli litt kjent med:)

Skrevet

Jeg er ped.leder og jeg hadde faktisk ikke gjort det. Foreldrefrokostene varer som regel heller ikke i 2 timer, men man setter av god tid slik at foreldrene kan ta turen innom når de leverer.

Skrevet

Hadde ikke gått om vi hadde tatt fri.

Foreldrekaffen er bare at man tar en bolle/vaffel og en kopp kaffe en stund, Snakker med de som er der og går hjem.

Ikke noen stor ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...