Gå til innhold

er så dritt lei av alt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alt bare er helt kaos og stress for tiden, og er i en spiral med bare negative tanker.

Skulle begynne å studere denne høsten, men det gikk ikke som planlagt. Måtte ta meg jobb på en butikk i påvente av å få begynne på drømmestudiet neste høst.. Jobben er dritt, med kollegaer som bare prater stygt om hverandre, en sjef som ikke vil tilrettelegge for noen andre enn seg selv.. Mye jobbing, mye ekstra timer, og svært lite tid med familien. Forholdet går ikke så bra pga vi knapt ser hverandre, mannen er sliten hele tiden, guttungen sliten av å gå i bhg så mange og lange dager.. Ingenting er som jeg så for meg det skulle løse seg.

Nå er jeg syk, men kan ikke være hjemme fra jobb. Sjefen sa jeg bare måtte pelle meg på jobb selv om jeg er syk.. Får en dags pause, så er det påan igjen på mandag.

Jeg er så L E I. Savner å være hjemme i permisjon.. Savner å ha tid sammen med mann og barn.. Savner å kunne f.eks reise bort i helgene for å oppleve noe nytt, være et annet sted, bare slappe av. Savner å ha litt FRI i blant. Har lyst å gå ned i stilling, men det kan jeg ikke. Er klin umulig for butikken, da må jeg slutte og da blir nok ikke sjefen glad!

Er bare så syk, og trett og lei i kveld.... Føler jeg ikke nyter livet lengre:/ Bare en klagesang fra meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda. Hva med å skaffe seg en ny jobb, virker ikke som jobben gir deg så mye. Eller ta opp noen fag i stedet dersom du ikke kom inn på studiet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...