Gå til innhold

Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd utroskap i så og si alle forhold. Etter at jeg ble singel for 3 år siden har jeg blitt veldig mannevond. Har vært på datingsider og der er det kanskje 70% som har dame som vil ha seg noe på si og se på bilder og sexchatte med andre damer. Når jeg går på byen er det ikke få gifte/samboende menn som kommer bort til meg og prøver seg. Ber de om å ryke og reise og slutte og drite seg ut.

Min konklusjon er at man ikke kan stole 100% på noen menn, det skal ikke så mye til å friste disse kåte dyra som hele tiden tenker på fitte. Blir direkte kvalm av tanken på å bli bedratt en gang til, så jeg har kun one night stands innimellom for å få meg litt utovertiss. Da sniker jeg meg ut etter de har sovnet eller bare kler på meg og takker for en fin kveld og så går jeg.

Har blitt skikkelig kynisk og nyter det. Det er da mannfolka blir vill, de ringer og sender meldinger etterpå, men jeg bare avviser dem.

Flere som har blitt så mannevond som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for jeg fant meg en snill og god mann som attpåtil var jomfru i en alder av 25, fordi han så på sex som noe man bare deler med den man elsker.

Ikke alle mannfolk er svin, på samme måte som at ikke alle kvinner er det. Trist at du ødelegger "sjela" di ved å være bitter og kynisk.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg har en teori om at man tiltrekker seg de menneskene man skal for å lære noe. Dvs opplever man gang på gang utro menn, venninner med problemer ( eks alkohol, stoff osv ) så er det mest sannsynlig et mønster man er kommet inn i og dermed er det en selv en må ta tak i og jobbe med.

Er man feks ikke flink til å sette grenser for seg selv, men lar seg utnytte gang på gang eller er man ikke fornøyd med seg selv i det hele tatt, vil en utstråle en energi om at "jeg er ikke noe verdt" og dermed tiltrekke seg menn som har et negativt syn på kvinner og som kritiserer og behandler vedkommende dårlig.

Du er nok inne i en dårlig sirkel hvor du må hevde din kvinnelighet på en mer verdig måte, forandre din innstilling til menn og si til deg selv at "jeg er verdt å elske og bli behandlet med respekt"

Bare noen tanker fra meg!

Skrevet

Nei, "alle" menn er aldeles ikke utro drittsekker.

Skrevet

Nei, jeg er så heldig å ikke ha noen dårlige erfaringer med menn...

Skrevet

Nei, eg har ikkje sånne erfaringar.

Statistisk sett er det vel ein utro mann for kvar utro dame, her er begge kjønn like gode. Men dei fleste held seg faktisk på matta.

Men det er vel estimert at 5-10% av barna har ein anna far enn han som står på fødselsattesten, så at utroskap foregår er soleklart.

Skrevet (endret)
Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen

Jeg er mann. Jeg er 41 år gammel og har aldri vært utro.

Endret av Puskefidding
Skrevet

Jeg fant meg en mann med samvittighet, er der det ligger. Jeg og sikkert han kan se fine mennesker å la oss friste til å tenke litt av hvert, det kan allefall jeg hvis jeg ser en pen mann eller møter en, MEN samvittigheten stopper oss, vi tenker på familien og barna. Så jeg stoler like mye på mannen som jeg stoler på meg selv, man vet aldri, jeg kan aldri si at jeg aldri vil være utro, men med min samvittighet så tror jeg ikke det hadde funket, samme gjelder mannen.

Skrevet

Min er ikke det, og vi møttes på byen for snart 12 år siden. Og JA, jeg stoler 100% på han og nei er ikke naiv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...