Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 jeg vet han fantaserer om kvinner han selv sier han ikke liker? Dette er kvinner jeg vet har prøvd seg på han. Han er fæl til å notere alt, hvorav jeg kom over et brev til ei venninne hvor han spør om de skal møtyes uten min viten. Også kommet over skriv hvor han skriver hva han tror er forskjellen på oss i senga. Kjenner at jeg blir deppa. Han vet ikke at jeg har lest dette. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Hadde funnet meg en mann som ikke oppførte seg som en fjortis kanskje?
Chelseafan Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Ikke morro sånt,har selv gjort det og er sårende,men han har heldigvis ikke gjort det etterpå
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har nå tre små sammen, og jeg er glad i han. Kjenner bare at dette sliter veldig. Har vært sammen i mange år.
Blt Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg tror jeg ville ha konfrontert han med det.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Hvordan vet du at han fantaserer om kvinner han ikke liker? Hva har venninnen din sagt til dette? Hva mente han forskjellene var? Jeg hadde ikke stolt på han, og jeg hadde konfrontert han på flekken.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Altså, jeg er ganske sikker på at mannen min fantaserer om andre kvinner iblant, akkurat som jeg kan finne på å fantasere om andre menn. Så lenge man ikke gjør noe med det og det ikke går utover vårt samliv på noen måte ser jeg ikke noe galt i det i seg selv. Men å skrive et brev og avtale et møte i skjul, og skrive ned hvordan man tror de andre er i sengen og slike ting, det synes jeg er å gå langt over grensa. Da hadde det ringt- ja, hyyyylt- ganske mange alarmbjeller hos meg, ja. Det høres jo nesten sykelig ut.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Konfronter han med dette. Enten har han vært utro eller kommer til å være det. Det er spørsmål om tid, for han har bevist med de brevene at han vil det og er i stand til det. Jeg hadde blitt kjempesur og truet med skillsmisse. Om han ikke var oppriktig lei seg og angret for å såre deg, så hadde jeg gått fra han. Om han lover å aldri gjøre det igjen og slår seg selv i hodet, så kanskje jeg hadde tilgitt. Brevene i seg selv er ikke så skuffende, men at han vil møte andre damer bak ryggen din, DET er skuffende og nesten det samme som å være utro. Han er respektløs. Ta tak. Dette fortjener ikke du eller barna.
2barns mor Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Hva tenker du selv? Vet du innerst inne om du kan stole på han eller ikke? Er det lenge siden disse brevene ble skrevet? Kan det bare være tull? Mange spørsmål, men noen av svarene sitter du med selv, andre kan han svare på. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Selvfølgelig hadde jeg ikke stolt på noen som gjorde sånne ting. Du må jo fortelle han at du vet dette og se hva han sier/hvordan han reagerer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er litt drittunge da, så jeg hadde også "skrevet" et brev som omhandlet en av hans venner. Jeg hadde flørtet vilt med denne kompisen foran mannen og benektet at jeg likte han... Etter 1 liten uke med dette så hadde jeg konfrontert mannen med hva han syntes om min oppførsel for så å legge frem mine bevis og så spurt han om han hadde stolt på meg. Hadde også ringt kompisen for å forklare og unnskylde oppførselen... Man velger å være i et forhold og mye av cluet er å tenke "Hvis partneren min gjorde dette mot meg?" FøR man gjør mye av det man gjør så blir det litt lettere å være i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 Siste notatet er nok 3 timer gammelt, da han tok seg en runk i samme slengen. Han har vært utro en gang for mange år siden, men fortalte det selv dagen etter. Har ikke nevnt dette for venninnene mine. Leser jo at jeg nok er ganske lik hun ene venninna mi, mens hun andre er nok mye trangere noe som ville gjort han ekstra kåt. Og med tanke på at han er den eneste jeg har hatt samleie med blir jeg nok ekstra skuffa:(( HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #14 Skrevet 5. oktober 2012 Han høres ut som en skikkelig drittsekk. Hadde hivd han ut på dagen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #15 Skrevet 5. oktober 2012 Altså, jeg er ganske sikker på at mannen min fantaserer om andre kvinner iblant, akkurat som jeg kan finne på å fantasere om andre menn. Så lenge man ikke gjør noe med det og det ikke går utover vårt samliv på noen måte ser jeg ikke noe galt i det i seg selv. Men å skrive et brev og avtale et møte i skjul, og skrive ned hvordan man tror de andre er i sengen og slike ting, det synes jeg er å gå langt over grensa. Da hadde det ringt- ja, hyyyylt- ganske mange alarmbjeller hos meg, ja. Det høres jo nesten sykelig ut. Er jo litt dette jeg tenker også.Jeg fantaserer også om andre menn, men synes dette går mye lenger. Liker kanskje minst å bli "sammenlignet" med andre. HI
Gjest Husfrua Skrevet 5. oktober 2012 #16 Skrevet 5. oktober 2012 jeg vet han fantaserer om kvinner han selv sier han ikke liker? Dette er kvinner jeg vet har prøvd seg på han. Han er fæl til å notere alt, hvorav jeg kom over et brev til ei venninne hvor han spør om de skal møtyes uten min viten. Også kommet over skriv hvor han skriver hva han tror er forskjellen på oss i senga. Kjenner at jeg blir deppa. Han vet ikke at jeg har lest dette. Hva hadde dere gjort? Jeg tenker at er det i det hele tatt normalt å notere ned slike sammenligninger?? Høres helt rart ut i mine øre i allefall. Hadde virkelig ikke klart å holde kjeft ovenfor gubben hvis jeg hadde kommet over noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #17 Skrevet 5. oktober 2012 Pratet med han om dette nå, men nevnte ikke notatene. Han mente at det var lov å fantasere, og klart det er det. Men, å fantasere er da ikke å sammenligne? Før jeg nevnte noe, prøvde jeg meg for å se om han hadde lyst på sex. Ganske riktig, påsto at lysten var der, men var ikke i form. Var jo ikke lenge siden han hadde tømt seg. De han fantaserer om er de han sier er de siste han kunne havna i senga med, og det høres jo snodig ut spør du meg. Vondt er det ihvertfall. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 Legge til at han har alltid vært ekstrem til å notere alt mellom himmel og jord så det reagerer ikke jeg på lenger. HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #19 Skrevet 5. oktober 2012 Men hvorfor sier han slike ting til deg? Det er jo bare slemt!
Netti*** Skrevet 5. oktober 2012 #20 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde gått på dagen, hadde vært så flau når jeg møtte venninnene mine over brevene hans at jeg hadde følt at jeg hadde null selvrespekt igjen. Forresten det kvalmere jeg vet når typene til venninner prøver seg eller kommer med litt perverse spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #21 Skrevet 5. oktober 2012 Tror ikke han mener å være slem heller, men skjønner ikke hvor mye det sårer. Men, går det ann å fantasere om personer du ikke ville tatt i med en tang engang?? Nå føler jeg meg bare tom:(
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. oktober 2012 #22 Skrevet 5. oktober 2012 Er du sikker på at han poster brevene da? Høres jo mer ut som han bruker det som opphisselsesmiddel når han runker? Ellers høres det for øvrig veldig rart ut ja, og nei jeg hadde absolutt ikke stolt på ham. Og er det normalt å notere alt mulig som du sier?
Linn2007 Skrevet 5. oktober 2012 #23 Skrevet 5. oktober 2012 Det går fint an å fantasere om folk du ikke ville tatt i med tang.....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #24 Skrevet 5. oktober 2012 Nei, brevene blir ikke postet for de har jeg. Han kaster de fleste. Er nok dette med sammenligning jeg liker minst. Skulle det skje noe må jeg vel bare stole på at han sier det. Er jo egentlig latterlig at vi må hjelpe oss selv på hver vår kant, da han på en måte er mettet når vi kunne kost oss. HI
O`Neill Skrevet 5. oktober 2012 #25 Skrevet 5. oktober 2012 Det jeg lurer på er hvorfor du fortsatt er sammen med han?????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå