Gjest Sekretøsa Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Var der i går;) kjøpte plastkopper og slikt til ungene, kleshengere, bokser,telys, glassvaser, bamse til ungen.... ja, sånt pjus
Chelseafan Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 bamse til mini<3 og kanskje sengtøy til oss
kosemamma<3 Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 bamse til mini<3 og kanskje sengtøy til oss Hadde også kommet til å kjøpt sengetøy. Elsker å stelle og pynte på soverommet. Synes det er viktig at det er fint der inne, siden resten av leiligheten består av kattehår, hundehår og barneleker og annet barnestæsj Hehe.. Liker å ha et pent soverom!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Bilderammer, telys, stang til kleshengere, dører til billy bokhyller, dobørste, oppvaskkost, og kanskje noe smårask som telysholdere e.l.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 bamse til mini<3 og kanskje sengtøy til oss Hadde også kommet til å kjøpt sengetøy. Elsker å stelle og pynte på soverommet. Synes det er viktig at det er fint der inne, siden resten av leiligheten består av kattehår, hundehår og barneleker og annet barnestæsj Hehe.. Liker å ha et pent soverom! Bare synd at sengetøyet ikke passer til standard dyner. Det blir så mye dø-stoff fordi trekkene er så store..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg skal til helgen, for å plukke meg ut nytt kjøkken. Men blir helt sikkert mange telys og duftlys. Er storforbruker og handler stort av det noen ganger i året. Så får vel snuppa plukke seg ut en liten ting også, siden hun snart har bursdag:)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Kjøper alltid hvite servietter og dobørster. I tillegg trenger jeg nå en ny dørmatte, nye spiseunderlag til barna og "tisselaken". Regner med at jeg tar en tur i mndskiftet nov/des, fordi da har de også masse billig innpakningspapir og juledill
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg klarer ikke å ha de telysene i hus. Er det bare jeg som synes de stinker i hele stua selv når de ligger ubrukt i en skuff?.... Er ellers en ivrig ikeakunde!
Blt Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg kjøper alltid noen nye planter når jeg er på Ikea, de har alltid noen billige som er lette å holde liv i! Synes det er så fint med friske planter i hjemmet.
2_små_og_flere_grå Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Da hadde det blitt ny barneseng til bonusbarnet, sengetøy (egentlig til alle mann), et klesskap og sikkert noe dilldall
2barns mor Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 Har ei liste her: oppvaskstativ til Boholmen kummen, kleshengere, to innerputer, skjærefjøl til Boholmen kummen, kaffebønner (elsker de på IKEA) Gobo stoltrekk til jul, Rettvik rødvinsglass, badematte, håndklær... ja, sikkert noe mer stæsj som lys, servietter, kanskje noen planter...
holahopp Skrevet 5. oktober 2012 #14 Skrevet 5. oktober 2012 ett nattbord til, en kjøkkendør vil bytte den ene jeg har, nytt sengetøy, en lampe jeg har så lyst på, telys, rammer, kanskje litt julepynt. Var der for noen dager siden men glemte litt og det er så mye julepynt der nå..
2_små_og_flere_grå Skrevet 5. oktober 2012 #15 Skrevet 5. oktober 2012 Da hadde det blitt ny barneseng til bonusbarnet, sengetøy (egentlig til alle mann), et klesskap og sikkert noe dilldall OG nye trekk til spisestuen!
Rediken Skrevet 5. oktober 2012 #16 Skrevet 5. oktober 2012 Var på ikea i går, skulle kjøpe en ny overmadrass, men de hadde den ikke inne. Da ble det 3 nye duker, kvitløkspress og en salatbolle istede
Dunkelranunkel Skrevet 5. oktober 2012 #17 Skrevet 5. oktober 2012 bamse til mini<3 og kanskje sengtøy til oss Hadde også kommet til å kjøpt sengetøy. Elsker å stelle og pynte på soverommet. Synes det er viktig at det er fint der inne, siden resten av leiligheten består av kattehår, hundehår og barneleker og annet barnestæsj Hehe.. Liker å ha et pent soverom! Bare synd at sengetøyet ikke passer til standard dyner. Det blir så mye dø-stoff fordi trekkene er så store.. Ikke til voksendynetrekk?! Jeg har helt vanlig dyne og kjøpte dynetrekk senest igår. Passer perfekt! Så altså sengetøy, planter, batteri, lyspærer, lampe, glass, håndklær.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 En ektorp 3 seter i svanby grå, to lampeføtter, store planter, kubbelys, skåler, noen pledd kanskje...tja, trenger varebil hvertfall...
Gjøkeredet③ Skrevet 5. oktober 2012 #19 Skrevet 5. oktober 2012 Var der tidligere i kveld. Kjøpte ny seng til mellomste Hvit Kritter. Så han har første natt i "stor gutt" seng...
ma(G)ma med to små :) Skrevet 5. oktober 2012 #20 Skrevet 5. oktober 2012 Det kommer an på hvor mye penger jeg hadde hatt på kontoen Men et gulvteppe, noen puter, dokost, julepapir, noen bilder og litt dilldall hadde det uansett blitt. (Skal dit heldigvis om noen dager)
Mandalas Skrevet 5. oktober 2012 #21 Skrevet 5. oktober 2012 Bra spm! Jeg skal dit imorra og sitter nå og funderer faktisk Tre gulvtepper, noen store puter, glass. Det er alt jeg kommer på!
Nirgal Skrevet 5. oktober 2012 #22 Skrevet 5. oktober 2012 Åhh.. skulle kjøpt servietter, isbitbokser i silikon, soveposedyne til smÅttet, lys, gulvteppe, rammer, glass og kjele. Hadde sikkert funnet mer om jeg faktisk dro, men det mÅ man ta senere gitt!!
Junifrue Skrevet 6. oktober 2012 #23 Skrevet 6. oktober 2012 Kildesorteringskurver, telys, og julegave til vesla: lekekomfyr pluss litt stæsj til den.
Kortslutning Skrevet 6. oktober 2012 #24 Skrevet 6. oktober 2012 Vegghengt nattbord, men fordømte IKEA har det vel ikke på lager i morgen heller De får gangene jeg har vært der, så har det faktisk manglet en eller flere ting..
Vårbarnet med to små Skrevet 6. oktober 2012 #25 Skrevet 6. oktober 2012 Kommode, telys og andre duftlys. Elsker duftlysene :-) om jeg drar nærmere jul og alt går bra på ul så kanskje jeg ser etter litt babystuff.... finner alltid mye kjekke småting på ikea :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå