Gå til innhold

Finnes det plutselig to skravlesider her nå!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ikke krangles litt mer? Og klages enda mer?

Litt som terapi for meg å komme inn på krangle og lese saftige salver fra frustrerte sjeler!!

Nå var det litt for mye skravle her...

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hmmmm,

Ok hva skal vi krangle om? idiotiske ubrukelig rørleggere? menn?

Politikk (please don´t)

Altså dyptgående eller overflatiske problemer?

Jeg har litt begge deler, så kom med forslag så skal jeg hugge hodet av deg litt uti diskusjonen :P

Skrevet (endret)

Hadde vore fint det, men dei hissigaste her inne er for glad i anonymknappen til å komme inn på krangle.

Men kan du ikkje lage eit innlegg på anonym der du gir uttrykk for å ha anna i livet ditt enn mann og barn (f eks at du prioriterar å ha hjernen påskrudd på jobb også utan frykt for at den blir oppbrukt), så skal du sjå du får piska opp stemninga litt ;)

Endret av ★
Skrevet

Oh la oss krangle litt om rørleggere. De er kjekke og ha men han som kom hit var faan meg prototypen på slabbedask.

Jobbet 10 min og kaffe/røykpause i 50 min. Holdt på slik en hel dag (jobben kunne tatt ca 2 timer). Neste dag han kom var jeg forberedt!

Satt og ladet 32kal ammo for gubben. Da tok det slabbedasken 90 min og jobben var gjort uten en eneste kaffe/røykepauser. :P

Skrevet (endret)

Oh la oss krangle litt om rørleggere. De er kjekke og ha men han som kom hit var faan meg prototypen på slabbedask.

Jobbet 10 min og kaffe/røykpause i 50 min. Holdt på slik en hel dag (jobben kunne tatt ca 2 timer). Neste dag han kom var jeg forberedt!

Satt og ladet 32kal ammo for gubben. Da tok det slabbedasken 90 min og jobben var gjort uten en eneste kaffe/røykepauser. :P

Er slike kulepresser store? Gubben forlangar å ha ei, og eg lurer litt på korleis vi skal få plass til alt våpenutstyret. Blæh, han skal visst ha rifleskap også no. Det våpenskapet vi har rommar kun pistolane, revolveren og sluttstykka til riflene og det er visst ikkje bra nok for han lenger. Eg ser for meg at huset blir sjåande ut som ein bunker :( Endret av ★
Skrevet

Slabbedask! Fantastisk beskrivende og nyttig uttrykk.

Noen som vet hva det heter på engelsk??

Skrevet

Er slike kulepresser store? Gubben forlangar å ha ei, og eg lurer litt på korleis vi skal få plass til alt våpenutstyret. Blæh, han skal visst ha rifleskap også no. Det våpenskapet vi har rommar kun pistolane, revolveren og sluttstykka til riflene og det er visst ikkje bra nok for han lenger. Eg ser for meg at huset blir sjåande ut som ein bunker :(

Dere har en litt annen måte å forberede dere på rørleggerbesøk enn meg...

Skrevet

Slabbedask! Fantastisk beskrivende og nyttig uttrykk.

Noen som vet hva det heter på engelsk??

Slob?
Skrevet

Off jeg er så lat og helt fantasiløs også. Egoistisk å kreve underholdning når jeg ikke bidrar selv.

Men kjenner faktisk en rumlende irritasjon bygge seg opp når jeg leser om håndtverkere og røykepauser...eller håndtverkere og mobiltelefoner!!!

Skrevet

Er slike kulepresser store? Gubben forlangar å ha ei, og eg lurer litt på korleis vi skal få plass til alt våpenutstyret. Blæh, han skal visst ha rifleskap også no. Det våpenskapet vi har rommar kun pistolane, revolveren og sluttstykka til riflene og det er visst ikkje bra nok for han lenger. Eg ser for meg at huset blir sjåande ut som ein bunker :(

Han hadde pressene før han fant meg, desverre.

Sier han at han skal ha en Dillon550 eller et annet nr så tar den sin plass. Sier han at han skal ha en Lee-presse så smiler du og sier greit det elskling :)

550 er stor og tar mye plass, Lee-pressa er liten og søt.

Våpenskap er et must. Her må vi ha et til. Diskusjonen går på om vi skal ha et på str med de fra Olsenbandenfilmene eller et til på samme str som det gamle og heller ha 2 små enn 1 gigantisk.

Hadde vært greit med 2, et til rifler og et til pistoler. Vær klar over at hvis han skyter mye så sparer han en del på å lade selv. Koster en del å starte opp, men det sparer man inn. Jeg grøsser når jeg ser priser på jaktammo til 27.- skuddet og jeg kan lade selv til ca 6.- kr skuddet.

Skrevet

Sier han at han skal ha en Dillon550 eller et annet nr så tar den sin plass. Sier han at han skal ha en Lee-presse så smiler du og sier greit det elskling :)

Våpenskap er et must. Her må vi ha et til. Diskusjonen går på om vi skal ha et på str med de fra Olsenbandenfilmene eller et til på samme str som det gamle og heller ha 2 små enn 1 gigantisk.

Hadde vært greit med 2, et til rifler og et til pistoler. Vær klar over at hvis han skyter mye så sparer han en del på å lade selv. Koster en del å starte opp, men det sparer man inn. Jeg grøsser når jeg ser priser på jaktammo til 27.- skuddet og jeg kan lade selv til ca 6.- kr skuddet.

Slik eg har forstått det er dagens løysing med sluttstykka i våpenskapet og resten av riflene i klesskapet forskriftsmessig, og eg offar meg ved tanken på eit stort våpenskap.

27 kr skuddet? Ojsann, her kjem hjorten i hus for 9 kr skuddet fabrikkammo.

Skrevet

Kommer nok litt an på kalibret på rifla. Man trenger kun å låse inn sluttstykket, men gubben er Sauermann og optiken i samme prisklasse så er greit å ha det innlåst.

Skrevet

Slik eg har forstått det er dagens løysing med sluttstykka i våpenskapet og resten av riflene i klesskapet forskriftsmessig, og eg offar meg ved tanken på eit stort våpenskap.

27 kr skuddet? Ojsann, her kjem hjorten i hus for 9 kr skuddet fabrikkammo.

Men ladies!! Jeg etterlyste underholdende krangling...IKKE denne våpenskapdiskusjon!!! ;)

God helg!

Skrevet

Våpen og plantegleder..

..Krangle is the new Guns N' Roses.

Skrevet

håndverkere kan være ganske ubrukelige og gjøre lite på ufattelig lang tid, men jeg syns nå det er verre med liksom handymen med litt for stort ego til å innse at nå trengs det en virkelig håndverker før alt blir ødelagt.

Skrevet

Min var også en slabbedask! Altså jobben ble gjort den, fikk selvrensende do og greier.. Likte fyre´n godt, frem til han kom med regningen og der stod det: toalttet hadde fått lekkasje etter demontering fra kunden"

Jaha? hvor har han grunnlag til å si det, jeg demonterte ikke så mye som en dassrull engang! Men fortalte han at bf hadde tatt på seg jobben som hobby rørlegger. Og det måtte skrives av rørlegger så regningen kan sendes. Jadda null problem sa´n.

Men jaggu stod det ikke at jeg hadde demontert doen selv.. Ringte han og da forklarte han det hele med at " jamen jeg mente jo at .....(bf) var kunden når jeg srekv det!" Som om det får gjennomslag når regningen er faktirert til mitt navn. Idiot. Ble så forbann at jeg sa til han at godt han kun var stygg så slapp han ødelegge livet til andre jenter enn meg... Ja det var bedriten sagt I know, så nå kan vi krangle om det isteden...

Truet også med å saksøke fyr´n om han ikke endret regningen asap! Og da ville jeg også anmeldte han for å finne på ting å skrive på og for å ta 3 kvarter ekstra betalt.

Jepp hu mor var på krigsstien, og klikket i vinkel... Men fikk ny regning da, sa han.. Er vel på vei i posten as we speak.

Men ja høy bitch faktor den dagen der.. Samme dag jeg fikk avslag på tilrettelegging for eksamen. Så privatistkontoret kan brenne en god del de også...

krangle anyone? I´m ON!!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Haha, huff, Juliea - ja, vi kan krangle. Det hjelper ikke at du besøker bestemor og bestefar x 30 på aktivitetssenteret en gang i uken så lenge du sårer mindre pene rørleggere selv om de gjør en feil. Så jeg synes nesten du bør ringe opp, og hvis ikke ringe - i hvert fall sende en melding og beklage for det du sa, for det var ikke helt rettferdig. :P

Skrevet

Off jeg er så lat og helt fantasiløs også. Egoistisk å kreve underholdning når jeg ikke bidrar selv.

Men kjenner faktisk en rumlende irritasjon bygge seg opp når jeg leser om håndtverkere og røykepauser...eller håndtverkere og mobiltelefoner!!!

Prøv å bo sammen med en slabbedask av en håndtverker!! Men mobil og snusboksen veldig tett på til enhver tid. HELDIGVIS drikker han ikke kaffe, men tar nok litt igjen på coladrikkingen...

ARG.....

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg jobber med en haug rørleggere og elektromontører. Sløviser hele gjengen. Bruker timesvis på noe som kunne tatt 20 minutter. Mjau!

Her ligger schæresten og sover, og jeg er sulten. Kan jeg lage egg og bacon uten han??

Skrevet

Haha, huff, Juliea - ja, vi kan krangle. Det hjelper ikke at du besøker bestemor og bestefar x 30 på aktivitetssenteret en gang i uken så lenge du sårer mindre pene rørleggere selv om de gjør en feil. Så jeg synes nesten du bør ringe opp, og hvis ikke ringe - i hvert fall sende en melding og beklage for det du sa, for det var ikke helt rettferdig. :P

Han lo når jeg sa det, så føler ikke jeg fikk stukket han så dypt..

Men ja jeg burde vel det, men det kommer jeg ikke til å gjøre i det hele tatt. Jeg måtte ringe sjefen hans får å får rettet opp feilen og han beklaget. Regningen er på 9411 kr. Så føler jeg kunne komme unna pga det :S

Skrevet

Jeg jobber med en haug rørleggere og elektromontører. Sløviser hele gjengen. Bruker timesvis på noe som kunne tatt 20 minutter. Mjau!

Her ligger schæresten og sover, og jeg er sulten. Kan jeg lage egg og bacon uten han??

Klart du kan det! Du kan gå inn til han med frokost på sengen, eller spise alt alene =) You´re call! :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehe, nå ble billetten til himmelen dyrere, Juliea. Hehe, nei da, men jeg synes faktisk du var SLEM. Uansett hvor rotete og slaskete han er, er man automatisk taperen når man tyr til stygge ord i sinne. Og han er gjerne klar over at han ikke er så veldig fin å se på, og latteren behøver ikke å si at det ikke stakk. Men hey, jeg kjenner ingen rørleggere, så jeg bryr meg egentlig ikke - men hvis vi først har begynt ...

Skrevet

Hehe, nå ble billetten til himmelen dyrere, Juliea. Hehe, nei da, men jeg synes faktisk du var SLEM. Uansett hvor rotete og slaskete han er, er man automatisk taperen når man tyr til stygge ord i sinne. Og han er gjerne klar over at han ikke er så veldig fin å se på, og latteren behøver ikke å si at det ikke stakk. Men hey, jeg kjenner ingen rørleggere, så jeg bryr meg egentlig ikke - men hvis vi først har begynt ...

Jeg vet det, det var vedlig stygt! Jeg er helt enig i det.. Men jeg hadde så dårlig dag og han forverret den og fikk ALT! Huff var ikke bra nei, men han var så frekk når jeg forklarte han viktigheten av at regningen var utfyllt med korrekt informasjon, at jg sprakk!

Fikk dårlig samvittighet :(

Men jeg trøster meg med at han får en time mer betalt enn han skulle hatt, for jeg lot det gå.. Så var han heller ikke stygg som juling, men med gode muligheter for kjæreste. Så det er min magre litt trøst. Men ikke tro jeg ikke vet det var fælt sagt

:( Huff og huff. Godt jeg skal til legen å sjekke blodprosenten min til uken:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Neimen, så stygt var det ikke - nå fikk nesten jeg dårlig samvittighet. Du var slem, men ikke så slem - spesielt ikke når han lyger på arbeidstimene sine. Det var nesten fortjent, synes jeg nå.

Skrevet

Enda en håpløst irriterende tullete dusteting er det systemet bussen har begynt med her jeg bor. Jeg har periodekort siden jeg tar bussen en god del, men når periodekortet må fornyes så må jeg gjøre det hos narvesen. Det var ihvertfall ingen mulighet for å gjøre det på bussen. Siden det tar ca 30min å ta bussen til nærmeste narvesen og jeg jobber motsatt vei så sier det seg kanskje selv at jeg ikke tar bussen så ofte i den retning narvesen er. Så hvorfor pokker skal jeg bruke 1time på bussen bare for å fornyet periodekortet mitt!!!!!!! Idiot system

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...