Gå til innhold

samlivsbrudd og flytte til en annen fylke

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga samlivsbrudd og ikke så god økonomi ser jeg meg nødt til å flytte hjem til mine foreldre en stund. jeg er ganske langt på vei og kommer til å føde i løpet av de nærmeste 2 mnd.

det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre i forhold til sykehus.

har fått plass på sykehuset der jeg bor nå, men når jeg flytter vil jeg havne i en annen fylke.

er det noe jeg skal gi beskjed om på forhånd eller bare dukke opp der når den store dagen kommer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Husfrua
Skrevet

Jeg byttet sykehus midt i svangerskapet,men måtte gi beskjed til legen min slik at hun kunne sende en ny henvisning.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kommer an på om det er stort press ved sykehuset. Jeg trengte ikke å søke om fødeplass og kunne velge mellom to sykehus i to ulike fylker. Dro bare til det ene da fødselen begynte.

Skrevet

men hva skjer hvis jeg plutselig dukker opp der uten at de har meg i systemet? kan de nekte meg adgang når jeg har rier og ungen er på vei ut`?

HI

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det beste er at du kontakter sykehuset og så hører du med dem

Skrevet

men hva skjer hvis jeg plutselig dukker opp der uten at de har meg i systemet? kan de nekte meg adgang når jeg har rier og ungen er på vei ut`?

HI

De kan ikke nekte deg hvis du kommer dit meg ungen halvveis ute, men det beste for deg og barnet ditt er at du kontakter sykehuset/legen og får overført deg dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...