Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 pga samlivsbrudd og ikke så god økonomi ser jeg meg nødt til å flytte hjem til mine foreldre en stund. jeg er ganske langt på vei og kommer til å føde i løpet av de nærmeste 2 mnd. det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre i forhold til sykehus. har fått plass på sykehuset der jeg bor nå, men når jeg flytter vil jeg havne i en annen fylke. er det noe jeg skal gi beskjed om på forhånd eller bare dukke opp der når den store dagen kommer?
Gjest Husfrua Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg byttet sykehus midt i svangerskapet,men måtte gi beskjed til legen min slik at hun kunne sende en ny henvisning.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Kommer an på om det er stort press ved sykehuset. Jeg trengte ikke å søke om fødeplass og kunne velge mellom to sykehus i to ulike fylker. Dro bare til det ene da fødselen begynte.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 men hva skjer hvis jeg plutselig dukker opp der uten at de har meg i systemet? kan de nekte meg adgang når jeg har rier og ungen er på vei ut`? HI
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Det beste er at du kontakter sykehuset og så hører du med dem
Kortslutning Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 men hva skjer hvis jeg plutselig dukker opp der uten at de har meg i systemet? kan de nekte meg adgang når jeg har rier og ungen er på vei ut`? HI De kan ikke nekte deg hvis du kommer dit meg ungen halvveis ute, men det beste for deg og barnet ditt er at du kontakter sykehuset/legen og får overført deg dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå