Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Småtrøtt eller så trøtt at du vurderer å legge deg?
Gegs Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jepp! Er stuptrøtt og har mest lyst til å legge meg. Men er vel ikke helt sivilisert å legge seg klokken 20.05 på en fredagskveld heller!
Ikkesåallerværst Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Så trøtt at jeg burde legge meg. Vondt i hodet og verker i kroppen. Skal mye opp i natt og, så hadde vært lurt å køye. Meeeeen...
Isola&Lille+julegave Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Ikke akkurat nå, nei. Akkurat våknet på sofaen. Sovnet som en stein etter jeg la lille klokka 18.00. Skal lese litt og legge meg igjen ti-ish. Lille er syk så jeg kan risikere mye våking i natt også...
2_små_og_flere_grå Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Jaa, jeg er kjempetrøtt! Og fryser i tillegg Men, det er fredag og det er tid for norske talenter og godteri, og så blir jeg garantert sittende et par timer til oppe etter det
TPK Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Nei, for en gangs skyld er jeg våken og opplagt!
Jojo x3 Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Ja, veldig. Men kvart over 8 en fredag, nei. ungene er lagt så nå skal jeg nyte freden og stillheten et par timer til før jeg køyer.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Var i sted fordi snupp får jeksler:/ Men nå sover snupp og jeg er ikke trett lenger. Tvert imot små hyper/gira.. Kanskje fordi middagen min i dag ble hjemmebakt eplepai, blir glad av sånt!
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg pleier å legge meg 19.30! Nå ligger jeg i senga med lyset av, men stelt og klar for å dra på premiere på filmen Taken2! Uff, kommer vell til å sovne midt i filmen
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Var i sted fordi snupp får jeksler:/ Men nå sover snupp og jeg er ikke trett lenger. Tvert imot små hyper/gira.. Kanskje fordi middagen min i dag ble hjemmebakt eplepai, blir glad av sånt! Hihi, eplepai til middag :0) Søtt.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Var i sted fordi snupp får jeksler:/ Men nå sover snupp og jeg er ikke trett lenger. Tvert imot små hyper/gira.. Kanskje fordi middagen min i dag ble hjemmebakt eplepai, blir glad av sånt! Hihi, eplepai til middag :0) Søtt. Jupp, ble sen lunsj i dag. Så da ble det bare meg til middag NAM!
♥Nemi♥ Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Så innåtiH! Ungen sov i et par timer i natt, og resten lå hun å skreik "mammaaaa det e ikke natta! Mamma vi må stå opp! " ååååh, happy days:-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er småbarnsmor og gravid, så jeg er konstant trøtt! Juliea- kan ikke du komme og lage middag til meg også? Eplepai hørtes ut som en perfekt middag!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #14 Skrevet 5. oktober 2012 Jepp. Jeg er alltid stuptrøtt. En vandrende zombie...
Tired mama Skrevet 5. oktober 2012 #15 Skrevet 5. oktober 2012 Stuptrøtt!! Og har vel forsåvidt vært det i hele dag... Har en 1-åring som våkner 100 ganger om natta, pluss en 6-åring som våknet hylende i natt pga mareritt om dinosaurer... Slitt meg gjennom dagen på jobb og i kveld. Ligger nå i senga klar for å sove, måtte bare innom her først... ;-) Er forresten egentlig trøtt 24/7 for tiden... Har nesten glemt hvordan det føles å være uthvilt...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. oktober 2012 #16 Skrevet 5. oktober 2012 Litt småtrøtt, men jeg har nok ett syndrom som gjør at jeg ikke klarer å legge meg før ihvertfall etter kl tolv uansett hvor trøtt jeg er..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #17 Skrevet 5. oktober 2012 Samme her 21.56. Samme hvor trøtt jeg er klarer jeg ikke få surra meg i seng før midnatt
Himmel og hav Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 Å jada! Lite søvn i natt, stressende dag pÅ jobb, overtid, mammas taxiservice etterpÅ...skulle gjerne sovna pÅ sofaen nÅ ( det er sÅ deilig!), men har fortsatt et henteoppdrag igjen om en times tid. SmÅbarnstida er slitsom, men det er søren meg det Å ha store unger ogsÅ
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #19 Skrevet 5. oktober 2012 Ja, trøtt og gåen.... Mini får tenner og sover dårlig om natta, så blir mye våken i natt... så burde jo lagt meg. Men får typisk ikke sove... Har mye jeg må få gjort også, som jeg ikke får gjort med en sutrete baby på armen... Så da går fredagskvelden med til oppvask, klesvask, rydding og klesbretting. En liten sjokolade og dib-pause nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå