Gå til innhold

Guri det er grusomt å slanke seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så misunnelig på mannen som fråtser i taco, salt chips og cola.....

Flere som har d grusomt ikveld?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en forskjell på selvpining og sunn fornuft mener jeg. Blir en hysterisk så sprekker en som rege verre og.

Skrevet

Huff , hadde jeg ikke orka å sett på ;-) enten fikk han spise det ute av mitt syn eller så fikk jeg unne meg noe godt jeg og. Det der er tortur, hehe

Skrevet

Jeg klarer å slanke meg ene og alene fordi jeg gir meg selv lov til å skeie ut på lørdager. Da har jeg "lov" til kose meg med både mat, vin, snacks og sjokolade. Det er det jeg trøster meg med når sjokoladesuget river på en torsdagskveld og jeg gladelig hadde svømt over fjorden for en kvikk lunsj.

Det rare er at når jeg kommer til lørdagen, så frister det ikke å ta den helt ut, for jeg er jo så glad hver gang vekta viser at jeg går ned ;)

Skrevet

Sukk ja, håper jo at neste uke at vekten er blitt venn m meg igjen.. Vanskelig å bli kvitt de siste 5kg etter fødselen. Så nå får det bli stavet og pining :)

Skrevet

Ja!

Og eplekake, bakst, tilbud på smågodt, tilbud på sjokoladeplater, sjokomelk, taco, pizza i alle former, potetgull i mange nye smaker, mat uten å måtte drøvtygge grønnsaker på halve tallerken, bestemors vafler (helt umulig å kose seg med et tørt hjerte når jeg helst vil spise 3 plater med rømme og syltetøy OG smør)

Ja igrunn.. vondt!

Skrevet

Ja!

Og eplekake, bakst, tilbud på smågodt, tilbud på sjokoladeplater, sjokomelk, taco, pizza i alle former, potetgull i mange nye smaker, mat uten å måtte drøvtygge grønnsaker på halve tallerken, bestemors vafler (helt umulig å kose seg med et tørt hjerte når jeg helst vil spise 3 plater med rømme og syltetøy OG smør)

Ja igrunn.. vondt!

Kjeften på deg! Det der hjelper ikke :D *teller timene til lørdagskvelden*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...