Anne-B. Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 "Hei mamma, jaaaa, jippi, hurra, ja ja ja ja ja ja, hei mamma hei mamma hei mamma ja ja ja jaaaaa ja ja." For å sitere deler av velkomsten jeg fikk i dag etter en laaaang dag på biblioteket og innlevering av kapittelutkast på masteren. Jeg er på vei. Med en sånn oppbacking, så kan det vel ikke være vanskelig å fortsette.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Herlig med gjensynsglede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå