Lykkelig mamma 85 Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Woooho,endelig fredag.. fredag er ukas beste dag! De to største barna er dratt til besteforeldrene og minstesnuppa på 4 mnd og pappaen sover en blund. Og hva gjør jeg,jo husarbeid.. hehe,ikke at det var så ille her,men fant plutselig ut at jeg skulle skifte på sengene til barna,rydde litt i skuffer og skap.. Rart det der,hvor gøy det er å rydde og ordner når man ellers ikke får tid til det :-) Hva gjør du denne ettermiddagen/kvelden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå