Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Det er jo litt surrealistisk å diskutere alvorlige og mindre alvorlige saker her inne med navn som ostepop, magica fra tryll, kukløsklan, musemorbr... Kom over en tråd hvor det stod noe som: Men hør nå her Ostepop Si det høyt, det høres dumt ut
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2012 Hehehe Jøsses, fikk svar fra selveste... Cat Woman!
detverkeribakhodet Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Hehehe Jøsses, fikk svar fra selveste... Cat Woman! ha ha ha
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Ja, og så skal man liksom ta med seriøst på toppen av det hele? ;-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2012 riktig, ikke enkelt å være like alvorlig når man begynner å tenke over det
Musemorbr / Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Kanskje vi burde hatt mer seriøse nick da? Fru Musemor Von Br / kanskje?
Mami_ Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 hahaha, at du, den perfekte mor, kan si noe sånt syns jeg er hårreisende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå