Gå til innhold

må le litt jeg...


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo litt surrealistisk å diskutere alvorlige og mindre alvorlige saker her inne med navn som ostepop, magica fra tryll, kukløsklan, musemorbr...

Kom over en tråd hvor det stod noe som: Men hør nå her Ostepop :) Si det høyt, det høres dumt ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe :D

 

Jøsses, fikk svar fra selveste... Cat Woman!

Skrevet

Hehehe biggrin.png

 

Jøsses, fikk svar fra selveste... Cat Woman!

 

ha ha ha

Skrevet

Ja, og så skal man liksom ta med seriøst på toppen av det hele? ;-)

Skrevet

riktig, ikke enkelt å være like alvorlig når man begynner å tenke over det :)

Skrevet

Kanskje vi burde hatt mer seriøse nick da? Fru Musemor Von Br / kanskje? :P

Skrevet

hahaha, at du, den perfekte mor, kan si noe sånt syns jeg er hårreisende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...