Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Var hos legen på onsdag å fikk svar idag at jeg hadde lite hcg i urinen. Legen trodde ikke jeg var gravid. Skulle ringe tilbake om 1-2 uker om mensen ikke har kommet. Tok ny test fra billigtester.no idag, og jeg ser en meget svak strek. Ble ikke noe klokere av å være hos legen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Kan jo ta sånn CB test? Som tydelig sier gravid eller ikke gravid.. Eller vente enda lengre, hcg stiger jo etterhvert. Og testene fra apoteket er vel like sikker som legens test? Mener å ha lest det et sted... Men det gjelder ikke billigtetene tror jeg, har selv fått falsk positiv billigtest, men aldri falsk positiv apotektest
Poteta Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 legen burde jo ha tatt en blodprøve av deg. Da hadde du fått ordentlig svar
Jentee21 Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 legen burde jo ha tatt en blodprøve av deg. Da hadde du fått ordentlig svar legen burde jo ha tatt en blodprøve av deg. Da hadde du fått ordentlig svar Glemte å skrive at hun tok blodprøve også, tror vel det var den som viste lite hcg. Men man har vel ikke hcg om man ikke er gravid?
Jentee21 Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Kan jo ta sånn CB test? Som tydelig sier gravid eller ikke gravid.. Eller vente enda lengre, hcg stiger jo etterhvert. Og testene fra apoteket er vel like sikker som legens test? Mener å ha lest det et sted... Men det gjelder ikke billigtetene tror jeg, har selv fått falsk positiv billigtest, men aldri falsk positiv apotektest Kan jo ta sånn CB test? Som tydelig sier gravid eller ikke gravid.. Eller vente enda lengre, hcg stiger jo etterhvert. Og testene fra apoteket er vel like sikker som legens test? Mener å ha lest det et sted... Men det gjelder ikke billigtetene tror jeg, har selv fått falsk positiv billigtest, men aldri falsk positiv apotektest Tok clearblue test forrige torsdag som viste positiv. Etter det har jeg fått negative tester..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg.
Jentee21 Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Ja. Men har ikke hatt noe bløding siden menstasjon 14 august..
Poteta Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Noen ganger stiger hcg seint også, så det er jo en reell mulighet for at du er gravid. Siden du har tatt blodprøve kan du enten ta graviditetstester annen hver dag, og se om streken blir sterkere, evt dra tilbake til legen å ta en ny blodprøve for å se om hcg har stedet. Blodprøve er det sikreste Lykke til
Jentee21 Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Noen ganger stiger hcg seint også, så det er jo en reell mulighet for at du er gravid. Siden du har tatt blodprøve kan du enten ta graviditetstester annen hver dag, og se om streken blir sterkere, evt dra tilbake til legen å ta en ny blodprøve for å se om hcg har stedet. Blodprøve er det sikreste Lykke til Noen ganger stiger hcg seint også, så det er jo en reell mulighet for at du er gravid. Siden du har tatt blodprøve kan du enten ta graviditetstester annen hver dag, og se om streken blir sterkere, evt dra tilbake til legen å ta en ny blodprøve for å se om hcg har stedet. Blodprøve er det sikreste Lykke til Ja, var det jeg hadde tenkt til Gått å tenkt og vært forrivrra så lenge nå.. Får jo ikke noe ordentlig svar, verken av legen eller testene. Så håper jeg produserer hcg sent.. Eller at mensen kommer snart, for da vet jeg hva jeg er Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Ja. Men har ikke hatt noe bløding siden menstasjon 14 august.. Det er bare ett par forklaringer om det viser seg at du ikke er gravid. Som oftest er det fordi hcg stiger sent hos noen. Selv om man ikke har hatt blødning så er man ikke 100 % trygg for at man har mistet.
Jentee21 Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Ja. Men har ikke hatt noe bløding siden menstasjon 14 august.. Det er bare ett par forklaringer om det viser seg at du ikke er gravid. Som oftest er det fordi hcg stiger sent hos noen. Selv om man ikke har hatt blødning så er man ikke 100 % trygg for at man har mistet. Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Man kan ha lavt hcg som etterhvert forsvinner om man har vært gravid og mistet. Eller om egget har sneiet borti livmorveggen utenn å feste seg. Ja. Men har ikke hatt noe bløding siden menstasjon 14 august.. Det er bare ett par forklaringer om det viser seg at du ikke er gravid. Som oftest er det fordi hcg stiger sent hos noen. Selv om man ikke har hatt blødning så er man ikke 100 % trygg for at man har mistet. Tok test på lørdag, den ble svak positiv. Har enda ikke fått noe blødninger.. Så vanskelig å si hva det kan være. Er så forvirra
<3 2G <3 Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Be om en ny hcg prøve hos lege. Er sikreste måte å få svar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå