Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Jenta mi har fått to tenner nede, og en på siden av fortennene oppe.. Kjenner ikke noe annet.. Det ser litt rart ut ;-) Det er vanligst å få de to nede først, og deretter de to fremste tennene nede, er det ikke?
pip pip Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Vesla her fikk først de ved siden av fortennene oppe.
Gjest yrild Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 He he ja "alle" får de to nede først... bare ikke storebror her... han fikk en tann oppe og den hadde han lenge helt ensom i gommen :-) Så hysterisk morsom ut!
Dini Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Hmm.. min fikk de to forreste nede først, og så begge hjørnetennene oppe, og nå er det begge de to forreste oppe som står for tur
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article546456.ece Dette er visst det vanlige. Min fikk nede først, min fikk egentlig akkurat slik som er det "vanlige" Hun får nå siste jekslene 2 års jekslene eller hva det er, det er et mareritt! Men så blir hun ferdig med det hun er halvannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå