Gå til innhold

3 dager på overtid og ingenting skjeeer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene går altfor sent.. oppmuntrende ord? Kan det fortsatt skje når som helst? Selv om jeg ikke har NOEN tegn på at det skal skje noe med det første.. tror jeg kommer til å bli gæærn om jeg må vente til jeg blir satt igang altså...... Hjeeelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart det kan skje når som helst! Jeg hadde ingen tegn før første rie med førstemann, og slimproppen gikk med andremann. De er født 13 og 7 dager over termin.

Skrevet

Føler med deg, overtid er pyton! Men ja, det kan skje hvert øyeblikk, slapp av og spar krefter. Jeg satt og bannet over å gå på overtid selv for nøyaktig en uke siden uten et eneste tegn på at noe var på gang.

La meg fredag kveld og våknet av rier lørdag morgen! Krysser fingrene for at det er din tur denne helgen! :)

Skrevet

He, he, ingen oppmuntrende ord fra denne kanten, dessverre, bare medfølelse etter å ha gått 14 dager over termin med begge mine... Husker jeg var dypt misunnelig på veninnen min som gikk gravid samtidig med meg sist, og fødte knappe tre uker før termin - fem uker kortere svangerskap;-) Jada! Stripping på overtidsvurdering gjorde imidlertid susen til slutt!

Lykke til!

Skrevet

Føler med deg, overtid er pyton! Men ja, det kan skje hvert øyeblikk, slapp av og spar krefter. Jeg satt og bannet over å gå på overtid selv for nøyaktig en uke siden uten et eneste tegn på at noe var på gang.

La meg fredag kveld og våknet av rier lørdag morgen! Krysser fingrene for at det er din tur denne helgen! :)

åh er det sant? Det gav meg hvertfall et lite håp.. at det ikke trenger å være så mye forvarsel.

TUSEN TAKK!!! Og gratulerer så masse!:)

HI

Skrevet

He, he, ingen oppmuntrende ord fra denne kanten, dessverre, bare medfølelse etter å ha gått 14 dager over termin med begge mine... Husker jeg var dypt misunnelig på veninnen min som gikk gravid samtidig med meg sist, og fødte knappe tre uker før termin - fem uker kortere svangerskap;-) Jada! Stripping på overtidsvurdering gjorde imidlertid susen til slutt!

Lykke til!

HIhi tusen takk.. medfølelse hjelper også!

Man skjønner ikke selv hvor utålmodig man blir når man først har nådd termindato.. en helt egen følelse altså:P

Men takk for gode ord! Hehe :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...