Gå til innhold

Har du teppe under sofabordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags og hvor ofte må det støvsuges?

Jeg har et blått korthåret og føler det må støvsuges minst annen hver dag ellers ser det grusomt urent ut her..

Hadde et sånn svart floss teppe før, men det var for tungt å støvsuge for meg og følte all dritten lå igjen nedi..

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg har et grått korthåret, det må også støvsuges hver dag. Brødsmuler og kattehår og menneskehår og sand og dritt ser ikke pent ut :) Har også hatt flossteppe, det var gørrekkelt.

Skrevet

Ja har det :) gjør det hver dag pga jeg har katt og han mister masse pels

Skrevet

Vi har brunt flossteppe. Forbudt for barn å spise i sofaen, forbudt for bikkja å gå på teppene, så da trenger vi ikke støvsuge så ofte.... Drar en tørrmopp over gulvene hver dag, men teppene blir nok bare tatt ca en gang i uka..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Har ingen løse tepper i hele huset. Syns ikke det er særlig fint og ikke er det praktisk.

Deilig med åpne, rene flater :)

Skrevet

Nope, liker til nød ei fillerye i gangen. Aldrig likt teppe under bord, men jeg liker å være kald på bena så helt naturlig for meg. Har ei diger kiste til stuebord så er heller ikke plass.

Skrevet

Jepp, vi har et sånt flossteppe (?), tror jeg. Det ser ikke skittent ut uansett hvor lang tid det går mellom hver gang vi støvsuger. Ikke at det pleier å gå så mange dager heller da. :P

Skrevet

Vi har brunt flossteppe. Forbudt for barn å spise i sofaen, forbudt for bikkja å gå på teppene, så da trenger vi ikke støvsuge så ofte.... Drar en tørrmopp over gulvene hver dag, men teppene blir nok bare tatt ca en gang i uka..

Samme her - bare at vi har et naturfarget teppe.

Skrevet

Jeg har aller mest lyst på sånn skikkelig kvalitet floss teppe. Med sånn silke lignende tråder i, men det blir nok ikke før barna flytter ut hehe :P

Godt å se at det ikke bare er jeg som støvsuger ofte.

Det ser litt kaldt ut uten teppe synes jeg.

Skrevet

Japp men har det på rek ved. som er laga til stige.

Skrevet

Vi har ett naturhvitt korthåret teppe i ull. Støvsuger det minst annen hver dag.

Skrevet

Har et lilla flossteppe som jeg støvsuger annen hver dag. Støvsuger hele leiligheta annen hver dag grunnet katt, hund og ungen.

Skrevet

Vi har ett naturhvitt korthåret teppe i ull. Støvsuger det minst annen hver dag.

Samme her. Synes det ser nakent og "kaldt" ut uten teppe. Men nå er jeg en frysepinn, jeg da. ;)

Skrevet

Vi hadde flossteppe under salongbordet før, men det var syntetisk og ble veldig udigg etterhvert... Så kjøpte pebblesteppe i ull som jeg er VELDIG fornøyd med! Har forøvrig et grisedyrt korthåret flossteppe under spisestuen, tidenes mest idiotiske kjøp med småbarn i huset ;-)

Men det er veldig minimalistisk her ellers, så teppene luner opp inntrykket litt ;-) Men støvsuge et par ganger per uke må vi uansett.

Skrevet

Jupp,under begge gruppene i stua. Naturfargede flosstepper. Så rart ut uten syntes jeg.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Nope bare smuler..

Kun teppe i gangen, snupp sitt rom og badematte på badet..

Skrevet

Flossteppe! Genialt, fordi da viser nesten aldri dritten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...