moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Hva slags og hvor ofte må det støvsuges? Jeg har et blått korthåret og føler det må støvsuges minst annen hver dag ellers ser det grusomt urent ut her.. Hadde et sånn svart floss teppe før, men det var for tungt å støvsuge for meg og følte all dritten lå igjen nedi..
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har et grått korthåret, det må også støvsuges hver dag. Brødsmuler og kattehår og menneskehår og sand og dritt ser ikke pent ut Har også hatt flossteppe, det var gørrekkelt.
Chelseafan Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Ja har det gjør det hver dag pga jeg har katt og han mister masse pels
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har brunt flossteppe. Forbudt for barn å spise i sofaen, forbudt for bikkja å gå på teppene, så da trenger vi ikke støvsuge så ofte.... Drar en tørrmopp over gulvene hver dag, men teppene blir nok bare tatt ca en gang i uka..
Gjest Heartbroken Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Har ingen løse tepper i hele huset. Syns ikke det er særlig fint og ikke er det praktisk. Deilig med åpne, rene flater
<3 2G <3 Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Nope, liker til nød ei fillerye i gangen. Aldrig likt teppe under bord, men jeg liker å være kald på bena så helt naturlig for meg. Har ei diger kiste til stuebord så er heller ikke plass.
LuksusLiv Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Jepp, vi har et sånt flossteppe (?), tror jeg. Det ser ikke skittent ut uansett hvor lang tid det går mellom hver gang vi støvsuger. Ikke at det pleier å gå så mange dager heller da.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har brunt flossteppe. Forbudt for barn å spise i sofaen, forbudt for bikkja å gå på teppene, så da trenger vi ikke støvsuge så ofte.... Drar en tørrmopp over gulvene hver dag, men teppene blir nok bare tatt ca en gang i uka.. Samme her - bare at vi har et naturfarget teppe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har aller mest lyst på sånn skikkelig kvalitet floss teppe. Med sånn silke lignende tråder i, men det blir nok ikke før barna flytter ut hehe Godt å se at det ikke bare er jeg som støvsuger ofte. Det ser litt kaldt ut uten teppe synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Japp men har det på rek ved. som er laga til stige.
Gjest mphs Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har ett naturhvitt korthåret teppe i ull. Støvsuger det minst annen hver dag.
kosemamma<3 Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Har et lilla flossteppe som jeg støvsuger annen hver dag. Støvsuger hele leiligheta annen hver dag grunnet katt, hund og ungen.
Lille- MO Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 jeg har dette http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00086490/ ,og er veldig fornøyd med det, har hund og katt og hårene blir liggende oppå teppet, så veldig enkelt å støvsuge
Mamma4livet Skrevet 5. oktober 2012 #14 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har ett naturhvitt korthåret teppe i ull. Støvsuger det minst annen hver dag. Samme her. Synes det ser nakent og "kaldt" ut uten teppe. Men nå er jeg en frysepinn, jeg da.
L-8 Skrevet 5. oktober 2012 #15 Skrevet 5. oktober 2012 Vi hadde flossteppe under salongbordet før, men det var syntetisk og ble veldig udigg etterhvert... Så kjøpte pebblesteppe i ull som jeg er VELDIG fornøyd med! Har forøvrig et grisedyrt korthåret flossteppe under spisestuen, tidenes mest idiotiske kjøp med småbarn i huset ;-) Men det er veldig minimalistisk her ellers, så teppene luner opp inntrykket litt ;-) Men støvsuge et par ganger per uke må vi uansett.
Miamimom Skrevet 5. oktober 2012 #16 Skrevet 5. oktober 2012 Jupp,under begge gruppene i stua. Naturfargede flosstepper. Så rart ut uten syntes jeg.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #17 Skrevet 5. oktober 2012 Nope bare smuler.. Kun teppe i gangen, snupp sitt rom og badematte på badet..
det er berre mordi Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 Flossteppe! Genialt, fordi da viser nesten aldri dritten
L-8 Skrevet 5. oktober 2012 #19 Skrevet 5. oktober 2012 http://www.lonetepper.no/ Her har vi vårt flossteppe fra moota, da kan du bestemme selv akkurat hvordan du vil ha det! Lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå