Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Hun får mme, grøt og noe middagsmat (ganske begrenset foreløpig).. Da hun bare drakk mme hadde hun en bæsjebleie i døgnet, men nå bæsjer hun hele dagen synes jeg. Det kommer ikke så mye av gangen, men hun har blitt fryktelig sår! Jeg vasker og smører og pudrer og holder på, men stumpen en rød og sår. Hun har ikke vært sår før. .. Er det vanlig å bæsje så ofte?
MrsMilla Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Aner ikke om det er vanlig, men min treåring gjorde det som baby, og faktisk den dag i dag. maten går liksom rett gjennom ham, så han er ikke akkurat overvektig - men spiser helt normalt og normalt aktiv. Skyll stumpen i vasken i rent vann, ikke bruk klut eller annet som du "trekker" bortover huden - alternativt hånda bare. Tørk med håndduk. Se om det blir bedre :-)
Von Hertelhofen Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 det har jenta mi også gjort lenge, hun er 9 mnd. Vi kan faktisk stille klokka etter henne
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Jada, treåringen min gjør også det
mrsrogaland. Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 La rumpa på lufttørke lenge. Da gror det som bare det. Det er min erfaring. Min gutt er 9 mnd, så har vært der nettopp
holahopp Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Min gjorde det hver gang han fikk en tann..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Åh, kan det ha med tenner Å gjøre? Hun har vært sÅnn i en ukes tid, og har akkurat fÅtt en tann, men det gir seg ikke. Kanskje flere tenner pÅ gang da? Kan jo hÅpe at det er forklaringen:-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå