Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Hvor mye penger bør de få hver (jenter, 15 og 17)? Tips til ekstra kule steder/butikker? Annet?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Takk for tips! Top shop vet jeg de gjerne vil innom. Er det sinnsykt å gi dem 4-5000 hver til å handle for? De trenger mye nytt. Vi skal være i nesten en uke. HI
LeTwinsA Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Hadde iallefall blitt sinnsykt glad om jeg fikk det da jeg var på den alderen. Men synes det er litt for mye jeg da. 3000 kanskje + at du evt kan sponse en dyr vinterjakke eller sko i tillegg om de finner noe slikt. men de reiser kanskje alene?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Neida, jeg skal være med, men de har yngre søsken også, så de kommer vel til å gå litt i butikker på egenhånd mens jeg blir med på litt mer barnslige saker. Men 3000 holder kanskje, vi kommer jo til å gå litt i butikker sammen også. Ble veldig usikker på beløpet jeg skal sette inn til dem. Pluss at hun ene trenger mye mer enn hun andre, fordi an av dem var med på shopping i sommerferien, men det var ikke den andre, så jeg lurer på å gi dme ulike beløp. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Gi dem litt rikelig, men lag samtidig handleliste, med Max pris pr ting. Så vet de hva slags plagg, antall, og sum. Utenom den listen kan de få litt frie penger også, til det de ikke trenger, men bare må ha:-)
Gjest Heartbroken Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Top Shop, Forever 21, Urban Outfitters, Zara..... Alle i Oxford Street. Regent Street har også mange kjekke butikker. Min tenåring handlet nok for ca 5000 i klær og sko, men man får så mye for pengene. Så kjekt med tur til London Jeg misunner dere God tur!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Nå satte jeg inn 3000 til den yngste (som fikk masse nytt ved flere anledninger i sommer) og 4000 til den eldste (som ikke har fått noe på en god stund). Og så kan jo jeg kjøpe ting til dem når jeg er med. De skal jo ikke bare shoppe på egenhånd. Takk for alle tips og råd! Vi gleder oss! HI
Følelsesvims Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Foreslår at dere setter dere ned med en kalkulator og noen ark, og lager lister over hva de trenger, hva de vil ha, og generelt tant og fjas mens de er der. Gjerne ta med en PC, både topshop, zara og forever21 har internettbutikker, så da kan de få litt inntrykk av prisene. Gjerne regn det om til norske kroner og Tror kanskje jeg ville gitt litt mer til den eldste jenta di? Ser for meg at den yngste fikk masse nytt ved flere anledninger som fort overstiger de 1000 kr i differanse? Og 17-åringen kan vel gjerne bruke tingene litt lenger, og har kanskje fått litt sans for dyrere ting/merker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå