Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Sug Lut i Paradise Hotell kunne vært gøy.
Cat.68 Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg kunne ha sett meg selv i Farmen. Det hadde vært gøy ;o))
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Juliea i Paradise. Det tror jeg hadde vært midt i blinken:-)
Gjest Miryks Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg kunne ha sett meg selv i Farmen. Det hadde vært gøy ;o)) Blir meg, jeg! Kanskje noen av oss fra DIB/BIM skal melde oss på neste Farmen? Kunne blitt underholdning, det!
Cat.68 Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kunne ha sett meg selv i Farmen. Det hadde vært gøy ;o)) Blir meg, jeg! Kanskje noen av oss fra DIB/BIM skal melde oss på neste Farmen? Kunne blitt underholdning, det! Det hadde blitt tidenes farmen det
L-8 Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kunne ha sett meg selv i Farmen. Det hadde vært gøy ;o)) Blir meg, jeg! Kanskje noen av oss fra DIB/BIM skal melde oss på neste Farmen? Kunne blitt underholdning, det! Det hadde blitt tidenes farmen det Jeg vil også være med på farmen!!
Kortslutning Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Luten, juliea, chelseafan, miryks, vicky pollard, heartbroken, stjerna og Patetica fåkksi i Bigbrother
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå