Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Ser tråden "Det mest perverse du har gjort" er framme igjen. Den er vist over 14 000 ganger! Det må jo være DiB-rekord omtrent? Hvorfor har vi så lyst til å få høre om slike ting som andre har gjort? Hvordan reagerer vi når vi leser disse historiene? Hvordan reagerer du? Blir du sjokkert? Blir du provosert? Synes du det er morsomt? Blir du kåt av det? Kommer an på historien selvfølgelig, men jeg må innrømme at jeg tenner på mye av det jeg leser der.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Blir faktisk ikke sjokkert over noe lenger herinne:-D Mye rart! Men las litt på slutten av den tråden, og må si at et par der var i overkant av hva jeg ville vært med på:-) He he he:-)
magica fra tryll Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er den ene som ikke har åpnet tråden...hehe;)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg blir litt overrasket, siden jeg har inntrykk av at flere dib ere sliter med angst og usynlige sykdommer. Og er uføretrygdet på grunn av dette.
Musemorbr / Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Joda.. Det er underholdende. Jeg klarer ikke la tråden ligge, selv om jeg vet jeg bare hever øyenbrynene og tenker; gjør folk virkelig slike ting? Til tider litt som å se en skummel film. Vil ikke se, men klarer ikke se vekk. Folk har veldig forskjellige grenser og det er helt ok. Jeg dømmer ingen av den grunn. Noe er vel mer vanlig enn andre ting også, mens enkelte ting gir meg totalt hakeslipp.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har lest den fordi det er en tråd som får meg til å le høyt:) Vil ikke si jeg tenner på det, men godt å vite at det ikke er bare jeg som har vært/er vill og gal!
Cat_Woman Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har lest den, og synes den er ganske underholdende. Mye av det synes jeg rett og slett er ekkelt (ja, jeg er kanskje litt prippen :-P ), mens andre historier er artige.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre driver med, så lenge det ikke dreier seg om voldtekt, misbruk, barn eller dyr. Er mer opptatt av mitt eget sexliv enn andres, og jeg har forståelse for at folk er forskjellige. Men det jeg reagerer litt på er at folk tør å legge ut såpass personlige ting på nettet, selv om mange signerer som anonym. Moderator kan jo se nicket bak, og det finnes mye rare folk der ute. Jeg har ikke noe problem med å skrive om sex generelt eller "småting" om mitt eget sexliv, men å utlevere fantasier og tenningsmønstre så til de grader som enkelte gjør, det blir for privat for meg. Men hver sin lyst- bokstavelig talt!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre driver med, så lenge det ikke dreier seg om voldtekt, misbruk, barn eller dyr. Er mer opptatt av mitt eget sexliv enn andres, og jeg har forståelse for at folk er forskjellige. Men det jeg reagerer litt på er at folk tør å legge ut såpass personlige ting på nettet, selv om mange signerer som anonym. Moderator kan jo se nicket bak, og det finnes mye rare folk der ute. Jeg har ikke noe problem med å skrive om sex generelt eller "småting" om mitt eget sexliv, men å utlevere fantasier og tenningsmønstre så til de grader som enkelte gjør, det blir for privat for meg. Men hver sin lyst- bokstavelig talt! Gjør det noe at moderator ser nicket da? Har de noe mer mulighet til å se hvem som står bak?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre driver med, så lenge det ikke dreier seg om voldtekt, misbruk, barn eller dyr. Er mer opptatt av mitt eget sexliv enn andres, og jeg har forståelse for at folk er forskjellige. Men det jeg reagerer litt på er at folk tør å legge ut såpass personlige ting på nettet, selv om mange signerer som anonym. Moderator kan jo se nicket bak, og det finnes mye rare folk der ute. Jeg har ikke noe problem med å skrive om sex generelt eller "småting" om mitt eget sexliv, men å utlevere fantasier og tenningsmønstre så til de grader som enkelte gjør, det blir for privat for meg. Men hver sin lyst- bokstavelig talt! Gjør det noe at moderator ser nicket da? Har de noe mer mulighet til å se hvem som står bak? Det får jo være opp til den enkelte å avgjøre, men det er vel verdt å tenke over. Folk legger jo ut mye annen informasjon om seg selv her også, så det er ikke noe problem for gærne sjeler å finne ut hvem man er om man ser det i sammenheng. Og atter andre har jo faktisk lagt inn "ekte" mailadresser og personopplysninger. Greia er vel det at mange mennesker tror de er mer anonyme enn det de er.
Gjest Miryks Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 Reagerer ikke, nei. Vi har vel alle våre preferanser når det kommer til sex, og hva som er greit og ikke greit
Mona_Sol Skrevet 5. oktober 2012 #14 Skrevet 5. oktober 2012 Link? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143954397-det-mest-perverse-du-har-gjort/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå