Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som drømmer merkelige drømmer nå som dere er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en veldig kjent svangerskap symptom.

Drømte rart hver natt fra unnfangelse og frem til nå. er 31 uker på vei.

:P

Skrevet

Jeg drømmer masse rart. :) At jeg drikker og røyker og sånn... Og det gjør jeg absolutt ikke når jeg er gravid!! Våkner litt småsvett og lurer på hva jeg har holdt på med -til det går opp for meg at det bare var en drøm! :D

Skrevet

Huff jeg drømte at jeg satt å røyka og drakk masse rødvin. Jeg røyker jo ikke til vanlig heller. Vin drikker jeg men ikke når jeg er gravid. Våknet midt på natten av at katten vekte meg. Da var jeg lettet......puh....

Ellers har jeg drømt at jeg hadde veer med 5 minutters mellomrom i 2 døgn. Det var vondt......

Skrevet

Ja vær natt ! Drømmer alltid at jeg bli mobba på skolen :P aldri har jeg opplevd det heller :P

Skrevet

Ja, drømmer de rareste drømmer. Noen ganger med ganske seksuelt tilsnitt, andre ganger drømmer om alt jeg må ha gjort før babyen kommer.

Skrevet

Jeg har mange rare drømmer. Alt fra hva jeg frykter til hvordan babyen ser ut :)

Den verste drømmen var nok den om når jeg fødte i uke 22 og barnet veide ikke 1 kg og var nærmest gjennomsiktig.

Ellers har det vært mange koselige drømmer om hus, bil og giftermål og jeg vil ikke gifte meg i virkeligheten :P Hehe. Men hadde et koslig bryllup i drømmen da :) hihi

Skrevet

ja, drømmer veldig mye rart. mye uten sammenheng og veldig usannsylig.

Skrevet

Jeg også drømte i natt at jeg drakk 2 store glass rødvin, deretter sa jeg til alle rundt bordet: Jeg er gravid! Før jeg tok bilen og kjørte hjem.

Jeg ville aldri drukket vin nå mens jeg er gravid, så jeg var ganske forvirret og lettet da jeg våknet :-)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg! Drømmene her er helt koko! Ene natten drømte jeg at jeg måtte finne ut av hvem av mine tidligere kjærester(3) og mannen vel og merke som var faren til barnet i magen....va ganske frustrerende siden jeg viste at eg bare hadde hatt sex md mannene min!:P haha, fortalte det til mannen min dagen etter , og han holdt på å le seg ihjel..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...