Sanne80 Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Lurer på om jeg skal kjøpe Voksi City eller Urban, noen som har erfaring?
Puppen og lillemor Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har voksi urban.. Kjøpte den for to år siden da snuppa ble født.. Har forsåvidt vært fornøyd med denne, selv om jeg liker voksi classic aller best (arvet en, men den blir så veldig stor og klumpete i city cross bagen..) Men, det jeg alltid irriterte meg over da snuppa var baby, var at urban har glidelås på hver side, i stedet for nedover på midten. JEg ser for meg at det er lettere å åpne og brette posen til siden med glidelås på midten.. Praktisk når man skal inn på butikken osv. Så jeg tror kanskje jeg hadde kjøpt voksi city hvis jeg skulle kjøpe ny pose nå..
vesla og lillegutt Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har voksi city og er kjempefornøyd. Vesla trives og sover så godt i posen sin. Det myke innerstoffet og den gode spensten er mye bedre enn posen jeg hadde til førstemann. Vi har en i barnehagen og en hjemme og de er utrolig enkle i bruk. Genialt med glidelås i midten slik at man på varme dager har posen åpen og bare legger et teppe over om behov. Vurdere å benytte lammeskinn under til vinteren, men tror egentlig ikke det er behov for det da den virker varm og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå