Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har nylig fått vite at vi venter barn (Jippi! Etterlengtet og ønsket), og nå har den kommende pappa plutselig blitt bekymret for økonomien, og går å planlegger å jobbe mer før babyen kommer osv osv. Vi er ikke styrtrike, men har så vi klarer oss, og var aldri noe prat om dette mens vi prøvde å bli gravide, men virker som det først nå har gått opp for han at det kommer en baby da. Han har begynt å planlegge at vi må flytte ett større sted, og planegger og styrer Er jo litt søtt også, og er vel nesten "redebygging" for menn det der?
Lille- MO Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 hehe, ja. kjæresten min var rask med å lage sparekonto og få kjøpt seg bil så fort han fant ut at han skulle bli pappa. Gratulerer med graviditeten, flott med engasjert kommende pappa
Musemorbr / Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Jada, det skjedde her også på flere områder, spesielt oppussing. Vi planla graviditeten så mannen pusset opp et par rom i leid bolig, på egen regning, for at det skulle være optimalt for babyen. Men så ble det til at vi fant drømmehuset og kjøpte det, hvor han så brukte et halvt år på å pusse det også opp før babyen kom. Hus måtte vi jo plutselig ha, nå som vi skulle ha barn. Hele tiden holdt han full fokus på baby under oppussing, og tenkte mer enn meg på hva som ville fungere best i babytiden. Vi byttet også bil i den perioden, fra en to år gammel til en fabrikksny bil, for å øke sikkerheten for babyen. Og sannelig studerte han i ukesvis for å finne det optimale bilsete. Redebygging på høyt nivå.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Slik var samboeren her også første og andre svangerskapet mitt, i det siste var det økonomien igjen, og nå, etter svangerskapene, har han kommet frem til at enda vi er ferdige med barn nå, så må vi ha større plass, så nå skal vi leie et større hus :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå