.....oceana...... Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Har lyst til og søke på en jobb - men har alltid hatt det så enkelt med at jeg ikke har hatt lengre vei en 5-10min. Nå sitter jeg og ser på en jobb der det tar ca 30min og kjøre - og det er uten kø.
Kortslutning Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg var i samme situasjon for noen mnd siden. Men min konklusjon ble at jeg har ikke råd til å miste tiden sammen med ungen. Vi har så kort tid sammen på ettermiddagene, og den tiden vil jeg ha. Jeg hadde gått fra å være hjemme kl 15 til å komme hjem ca kl 17. Det er en vanskelig vurdering, håper du finner ut av det. Sett opp en liste med for og i mot, og tenk nøye gjennom det!
Netti*** Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg pendler 30 min til og fra jobb hver dag. Syns ikke det er noe problem. Men så er det mannen min som leverer og henter unger på skolen og i barnehage. Han er statsansatt og har betalt lunsj i tillegg bare 5 min til jobb. Jeg har en lederstilling så halv timen etter jobb er gull værd, da får jeg tid til å legge arbeidsdagen bak meg. Slik at det ikke blir noe jobb prat hjemme. I tillegg kommer jeg hjem til ferdig middag de aller fleste dagene :-) Så jeg syns ikke det er noe problem.
☆☆☆ Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Eg meinar ja, men eg er av dei som set pris på all søvn eg kan få om morgonen.
Underveis --> Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Har 40 min, uten kø, og har aldri plaget meg. Er jobben givende og spennende, så kjør på ;-) Ta permisjon fra nåværende jobb, så kan du alltids angre!
Soon to be mum Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Det er da rimelig normalt vil jeg si. Jeg har mellom 40 og 50 min reiseveg med offentlig kommunikasjon til min jobb.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har 30 min reisevei til min jobb. Det er ikke så langt for de som bor på landet. Her pendler en fint 30-50 min til jobb og noen enda lenger. Det kommer vel litt an på jobbmarkedet også. Er det mange muligheter for jobb nærmere deg?
.....oceana...... Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2012 Det er da rimelig normalt vil jeg si. Jeg har mellom 40 og 50 min reiseveg med offentlig kommunikasjon til min jobb. Har du barna ?? Når er du hjemme på kvelden da ? =)
.....oceana...... Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har 30 min reisevei til min jobb. Det er ikke så langt for de som bor på landet. Her pendler en fint 30-50 min til jobb og noen enda lenger. Det kommer vel litt an på jobbmarkedet også. Er det mange muligheter for jobb nærmere deg? Nei, ikke i nærområdet - må faktiskt ut av kommunen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har 30 min reisevei til min jobb. Det er ikke så langt for de som bor på landet. Her pendler en fint 30-50 min til jobb og noen enda lenger. Det kommer vel litt an på jobbmarkedet også. Er det mange muligheter for jobb nærmere deg? Nei, ikke i nærområdet - må faktiskt ut av kommunen. Da hadde ikke jeg tvilt - med tanke på kjøreveien i alle fall Men så elsker jeg å kjøre bil også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Her jeg bor er dette helt vanlig hvis man vil ha seg en noenlunde bra jobb. Jeg bruker 20-30 min til og fra jobb, går helt fint det.
<3 2G <3 Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Har 20 min ca en vei uren kø. Er ikke så lett å få jobb nærmere hjem. Er ikke helt på andre siden av byen, men går fint.
Gulosten™ Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg jobber i Oslo og bor i Oslo, bruker 50 minutter til jobb (med bil + buss, eller bil + bane + trikk). Merker at jeg syns det går med fryktelig mye tid til reising, og 30 minutter med bil hadde vært nydelig Kjører jeg til jobb tar det 10 min uten kø, og det er helt nydelig. Men det koster da 200 kr å parkere her en dag, så det er rimelig sjelden det skjer for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå