unforgettable Skrevet 5. oktober 2012 #1 Skrevet 5. oktober 2012 Nå har det seg sånn at jeg blir utredet for dette da det ligger i familien. Jeg får vite nå snart om jeg har diagnosen eller ikke. Jeg vet dette ikke påvirker barnet mitt i noen grad da svingningene mine er små(hvis det skal vise seg at jeg har det)og jeg gir barnet mitt alt hun trenger av kjærlighet og trygghet. Men er allikevel når jeg leser på nettet blir jeg redd da det står det er vanlig å blande inn bv i slike situasjoner .. Er dette rett eller er det bare de med kraftig biopolar lidelse dette gjelder..hilsen en som er bekymret :/ takker for svar:))
<3 2G <3 Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Hei, trenger ikke bli bv inn i bildet. Om det er som du sier du har en mild form ser jeg ikke noe grunn til å blande inn bv. En mor som får fødselsdepresjon blir ikke fratatt barnet så lenge det får behovene sine dekt. Og om bv føler for å hjelpe deg, ta imot og samarbeid, det er det letteste. Men ser som sagt ikke noe grunn til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå