Gå til innhold

Tror dere at navnet Jacob..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å bli / er kjempe populært blant typisk unge mødre og folk som digger twilight.. Og at det derfor blir sånn kjempevanlig og at mange mange små gutter kommer til å få det navnet i årene fremover..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til twilight, men jeg syntes Jacob er veldig fint. Da jeg jobbet i bhg for snart 5 år siden, hadde vi tre gutter som het det der... Det sto òg på navnelista mi, men det kom ut ei jente, så hadde blitt litt feil ;)

Sammendrag: jeg ser ikke på twilight og er 29 år og syntes Jacob er et fint gutte-navn :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Fint navn. Husket ikke før du sa det nå at det var en fyr i Twilight som het det, og husker ikke hva han andre kjenne heter heller før du sier det..

Skrevet

Jeg synes liksom Jacob er en fugl... Vet ikke hvorfor. Flere som har samme assosiasjon? Er det en kjent fugl, noe tegneseriegreier, barnetv e.l. der navnet Jacob har opptrått?

Skrevet

Synes Jacob/Jakob er et kjempefint navn! :)

Tror det ville vært oppbrukt for lenge siden blant Twilight-fans om det skulle blitt brukt. Er tross alt fire år siden første film kom...

Okei, flaaaaut å huske det!

Skrevet

Jacob er et utrolig nydelig navn,blir nok et av navnene som blir med på listen hvis jeg får gutt :). Tror det ikke vil bli unge mødre navn, de liker bedre Lucas,Matheo,Liam,Leander og Leon og sånne navn. og tror ikke det blir så populært pga Jacob i Twilight,folk flest liker Edward best

Skrevet
Jeg synes liksom Jacob er en fugl... Vet ikke hvorfor. Flere som har samme assosiasjon? Er det en kjent fugl, noe tegneseriegreier, barnetv e.l. der navnet Jacob har opptrått?

Gap opp jeg heter ole (<-?) Jacob,

Jeg er en søt liten fugl

Pip pip pip pip

Hvis noen sier gap opp

Så gaper jeg så høyt jeg bare kan

Dette satt plutselig jeg å nynnet i hode, selv om teksten er difus og hvor jeg har det fra har jeg ikke peiling på... hehe

Skrevet

Fader Jacob, fader Jacob hører du ei klokken hører du ei klokken, ding dong dang, ding, dong, dang.. Sang

Skrevet
Fader Jacob, fader Jacob hører du ei klokken hører du ei klokken, ding dong dang, ding, dong, dang.. Sang

Men, fader Jacob har vel aldri vært en fugl? ;.).. he he

Skrevet

Nei men en sang de sang på barne tv en periode. Og du nevnte jo barne tv:)

Skrevet

Jacob/Jakob har vært relativt populært i en del år allerede. Uavhengig av twilight.

Jeg tenker fugl når jeg hører navnet, fordi noen jeg kjente hadde en undulat som het Jacob/Jakob, og jeg har hørt om flere som har fugler med det navnet.

Skrevet

Tror rett og slett bare det er mye brukt som fuglenavn.

Jeg har hørt om Jacob som navn på undulat og pappegøye.

Skrevet

Ole Jakop er en and. Lurer på om der er Egner som har skrevet om han.

Skrevet

Men til det du spurte om : Jakob er fint. Tror ikke det blir poppis, men jeg har ikke sett Twilght da.

Skrevet

Jakob/Jacob har vært på navnetoppen en god stund allerede.

Fint navn, men ville ikke valgt det siden vi allerde har 4 av dem i familien og vennekretsen.

(Vet forresten ikke hva Twilight er)

Skrevet

Vi har to i nær slekt. Den ene er 21 og den andre 15-16. Navnet er kjempefint.

Skrevet

Vet om 2 babyer som heter Jacob.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Synes Jacob, og helst Jakob er fint navn. Har ikke sett en eneste twilight-film og har ingen planer om å gjøre det heller. Er heller ingen ung mor :)

Skrevet

Min sønn heter Jakob og jeg er hverken ung mor eller twilight fan... Kjenner ingen andre som heter det heller

Skrevet

Kjenner tre små gutar som heiter Jakob. Kjenner ikkje til filmsmaken til mødrene, men alle foreldra er over 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...