Gjest yrild Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Søren og! Mannen og jeg har så lite tid til hverandre for tiden... jobber så mye vi kan (kveld og helg) og har ikke barnehageplass før i januar... Og nå krangler vi så mye... Det er omtrent alltid "småting" og han vil da ikke snakke om det og jeg føler meg masete... lar ham være i fred, men tror dere han tar noe initiativ til å nsakke da...? Neida...! åååååhhhhh Liten utblåsning bare...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Kanskje få tak i barnevakt å finne på noe bare dere to? sex and a movie kanskje? Sikkert tiden for litt kjærestetid nå som det er så mye hverdag på dere. Går seg nok til =)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Kanskje få tak i barnevakt å finne på noe bare dere to? sex and a movie kanskje? Sikkert tiden for litt kjærestetid nå som det er så mye hverdag på dere. Går seg nok til =) Tenkte jeg sku svare akkurst det samme. Så da slapp jeg det. Viktig med litt kjærstetid også ja, viktig med den lille "pausen" fra hverdagen.
<3 2G <3 Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har vært i den situasjonen og anbefaler at dere gjø noe sammen før det går galt. Vi redda stumpene så akkurat i tide, og er nå fortsatt lykkelig sammen 4 år etter. Dere må prioritere hverandre, sett av tid for å finne på noe. Skaff barnevakt som de andre og sier, gå på cafe, handle, gå tur, reis bort, hva som helst egentlig. Lykke til, dette fikser dere om begge vil
Kortslutning Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Enig med de andre her altså, dere må finne på noe koselig sammen. Sett av tid, slik at dere får være litt kjærester også. Så mye jobbing tar litt gnisten bort fra et forhold Lykke til, håper det løser seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå