Gå til innhold

Legen i morgen, gruver meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for å miste igjen, hadde en bitteliten blødninger onsdag, er i uke 17.

Så skal altså til legen i morgen, og er så redd for at han ikke skal sjekke at alt er bra (de har ultralyd på legekonyorer), eller finne ut at noe er galt.

Har i dag vært så dårlig form, kvalm, kaldsvettet, og svimmel, og det tror jeg er pga bekymring.

Har tidligere vært på ultralyd siste i uke 12 og da var alt bra.

Er så redd, og så er samboeren min på jobb, så sitter med alt av tanker alene, og ingen å lufte ut til, så må få ut litt her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ikke moro. Masse lykke til.

Skrevet

Jeg vet om flere som har hatt blødninger i svangerskapet og som har gått til termin og fått friske barn, så det trenger ikke være noe alvorlig. Og som du sier så kan man bli veldig dårlig pga bekymring og redsel.

Håper alt er bra med din lille spire! :)

Sender deg en klem i natten :)

Skrevet

Hi her.

Takk for svar.

Har hatt blødninger tidligere dette svangerskapet også, og vet alt kan gå bra, men den følelsen når det er blod på papiret er helt forferdelig, selv om det er lite, så er det er oppvekker på at det kan gå galt og at jeg ikke bør glede meg for tidlig.

Fikk veldig lite støtte når jeg mistet to ganger i fjor, og var liksom så alene om det :(, så skrekken er på det også.

Skrevet

Hei :)

Jeg hadde blødninger opp til flere ganger med begge to, kramper hadde jeg òg... Men det gikk så bra atte :) nå er de snart 9 åg og nettopp fylt 3 år:) detta går nok så bra. Du er nok dårlig pga bekymring... Og det skjønner jeg. Men prøv å slapp av, og spv litt du nå. Så skal du nok få se at morgendagen ble så fin så :D

Gratulerer med den lille i magen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...