meg83 Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Har Babyjogger CM til sønnen min på 2. Hvis alt går bra, venter vi nr. 2 til sommeren, og da har jeg lyst til å prøve med hardbag og adapter til bilstol. Noen som har erfaringer med dette? Har Brio Happy også, men føler vognene utfyller hverandre.
Mamma med to trollunger Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har både city mini og city elite etter storebror. Har kjøpt hardbag nå nylig. Jeg festet den på elite, men den går til begge to. Kunne ikke vært mer fornøyd! Nå har ikke snuppa kommet enda, 1 uke til termin. Men vogna ble så fin med bagen på! det er ikke den største bagen på markedet, men til en liten baby holder den i massevis, selv med voksipose oppi. Og hvis du får sommerbaby, så er det vel gjerne aktuelt å bytte til sportsdelen når vinteren kommer? Vi har ikke kjøpt bilstoladapter, da vi ikke vet om dette blir nødvendig enda. Men den er hvertfall universal, så kan bruke den til alle bilstoler.
meg83 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2012 Så gøy at du er fornøyd Er litt tidlig ennå (5 uker), men gleder meg til å handle inn Får sommerbaby, ja, juni
Mamma med to trollunger Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Går bare å gleder meg til snuppa kommer så vi kan prøve vogna! Lykke til da! Spennende med de første ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå