Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Vi har brukt den røde (disney?) shampo`n, men den har de visst sluttet å selge her vi bor, så da har vi kjøpt nøytral sin med mikke mus på.. Nå har de visst sluttet å selge den også (!) på butikken og vi må i såfall begynne å handle dyrere shampo på apoteket. Hva bruker dere til barna (nå snakker jeg ikke om babyer altså), og når kan barn begynne å bruke vanlig shampo?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Natusan kids med shrek på var den røde vi brukte, forresten HI
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Mener den er grønn og fra Neutral. Den bruker de tre yngste barna (8, 5 og 3 år). Vesla på 3 år bruker balsam i tillegg, og hun får da min balsam siden jeg ikke har funnet noen gode for barn. Eldstemann på 10 år har brukt voksenshampo de siste månedene. Merket av barneshampoen ikke var god nok legner fordi han er begynt å svette mer og med bitte litt lukt nå i forhold til tidligere.
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Har brukt Define shampo og balsam i et par år nå. Hun er 5 år.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Og der fant jeg svaret selv.. (burde kanskje Google før jeg legger ut her neste gang..) ;/ Da får vi håpe forsikringsselskapet kan ordne dette i morgen tidlig for oss..
Fire småtroll Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Mine barn har begynt med vanlig sjampo når de har fått litt lenger og tykkere hår enn babyhåret. Mine barn bruker Vishy sjampo for sensitiv hodebunn og litt balsam fra samme merke etterpå. Det er den sjampoen jeg selv bruker og jeg ser ingen grunn til å kjøpe noe annet til ungene. Mine barn er 3, 5, 8 og 11 år gamle og alle bruker samme sjampo og balsam, gutter som jenter:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 #5 her.. Svarte på feil innlegg.. ;/
It's all about me Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg bruker Dr.Greve sin fra apoteket. Synes den vasker bra og svir overhode ikke i øynene. Koster noen og 60, men er utrolig drøy og er ofte på tilbud. Akkurat nå er den til 30% på Virtus eller Apotek1, husker ikke hvilken jeg var innom.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Hvit neutral til lillebror og det jeg bruker til storesøster
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Samme shampo som oss voksne. Når de var under året brukte de babyprodukter...
Gjøkeredet③ Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Bruker Green People sin. Veldig fornøyd egentlig.. http://www.feelunique.com/p/Green-People-Organic-Children-Shampoo-Citrus-Aloe-Vera-200ml Den er forresten veldig drøy. Tror jeg har hatt flaska i 5-6 mnd. Har 2 unger som vasker håret 2-3 ganger i uka
Gjest Siklerotte Skrevet 4. oktober 2012 #13 Skrevet 4. oktober 2012 Samme som meg, Redken All Soft. Jeg tenker at det er greit å vaske med vanlig sjampo så lenge de ikke har babyhår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå