Gå til innhold

Stavanger?


EliseAS

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 29 år og bor i Stavanger nær sentum og er gravid for andre gang. Fra før har jeg en sønn som snart fyller 3 år. Jeg har foreløpig termin 15. mai, håper på å ikke få 17. mai...

Forrige gang jeg gikk gravid traff jeg en kjekk gjeng andre gravide her innpå BIM og vi hadde treff ca 1 gang i måneden f.o.m. 3. måned.

Noen som vil bli med? Med 1. møte en gang i november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja eg vil vera med! Har ein gutt på snart 20 måneder og er nå 10uker på vei med nr 2:D Eg bor et godt stykke utforbi stavanger nærmere Nærbø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Eg e me!!! :) Bor i kommunen. Det hadde vært så gilt! Eg vil være me i fra November av når eg/me har komme over den 12 ukers kneigå.

Eg e 30 runde 31 om ikkje for lenge.

Eg har ei så blei 1 år nå i ukå. Hurra hurra.

E ca 7 uker og 3 dager. Termin e ca mellom 17 og 22 mai.

Ska inn t legen på tirsdag. Så då får me se ka an seie då.

Så eg krysse fingre og håbe på få sjå eit lite hjerta som slår.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil og verme!! E 25 og bor i Stavanger :) Fysste baby her, ittelengta <3 Har termin 17. mai :P Så kjekt me ein Stavanger gjeng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kordan går d me Stavangermammaene?? :)

Eg e 11+5 i dag, og e sååååå gla for at om 2 dager e eg ferdig med 1. trimester :) :)

Koss ligge dokker andre an? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kordan går d me Stavangermammaene?? :)

Eg e 11+5 i dag, og e sååååå gla for at om 2 dager e eg ferdig med 1. trimester :) :)

Koss ligge dokker andre an? :)

 

Går godt her med meg hvertfall :) er 14 uker i dag jeg !! :) Tida går faktisk ganske så fort synes jeg.. :) 5.November skal jeg på privat ultralyd å finne ut om vi venter jente eller gutt :)

 

Går det greit med deg også trinisq? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fint her også så vidt jeg vet :-) Skal på UL på torsdag. Er da 13+0. Gleder meg masse, og håper å få se at alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Går godt:) er 11+4. Hadde det vært någe å treffest i november i Stavanger då? E det någen som har ideer på kordan eller kor dette gjøres? Har aldri gjort dette før. Kom med innspel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og e me på treff i Nov :) tenkte kanskje me sko lagt oss ei facebook gruppa, alt e så mye enklere då syns eg :) ka tenke dokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d e jo enklast me ei Facebook gruppa :) men eg e ikkje 12 uger heilt ennå, så hvis d vise seg at me har felles venner må dokk ikkje sei et pib!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det blitt opprettet av facebook-gruppe?

 

La ut et forslag om tid for treff på Forum-BIM Treff Stavanger. Men det kan vel diskuterers innpå gruppen?

Sender deg PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har termin 1.juni, men bor 5 min fra stavanger sentrum og lurer på om jeg kanskje kunne bli med dere andre her likevel. 29 år og venter første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei!

Hvordan er det, treffes dere jevnlig? Jeg har termin 15.mai, og venter da min første. Er liksom alene i vennegjengen om å få/ha barn, og tenkte kanskje å finne noen å mingle med =) Er 25år og bor rett utenfor Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan er det, treffes dere jevnlig? Jeg har termin 15.mai, og venter da min første. Er liksom alene i vennegjengen om å få/ha barn, og tenkte kanskje å finne noen å mingle med =) Er 25år og bor rett utenfor Stavanger.

 

Har til nå hatt treff ca 1 gang i måneden, men tror det vil bli flere treff fremover.

Jeg har termin 14. mai og har siste arb dag idag.

 

Hvis du sender personlig melding til meg innpå her så skal jeg legge deg til FB-gruppen vår. Husk å skrive ditt fulle navn slik at jeg finner deg. :-D

Endret av EliseAS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...