Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 www.realtranslationjobs.com Ser jo perfekt ut for meg som elsker å skrive og trenger ekstra penger, men ikke har helse til å ta meg en ekstra jobb. Håper på svar!!
2barns mor Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 www.realtranslationjobs.com Ser jo perfekt ut for meg som elsker å skrive og trenger ekstra penger, men ikke har helse til å ta meg en ekstra jobb. Håper på svar!! Ingen erfaring, men hvorfor ikke prøve?? Go girl!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Vel, merkelig at en må betale for å melde seg;)
Audix78 Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg synes også at alt man må betale for ikke er en god ide. Da tjener du nok mer på å opprette en slik side selv...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg synes dette virker som noe ordentlig humbug!! De fleste som skal ha oversatt ordentlige dokumenter, krever at dette gjøres av en autorisert/utdannet translatør ved et seriøst firma. ingen vil ha oversatt noe av en tilfeldig forbipasserende uten noen form for dokumentasjon på vedkommendes språkevner! Og i tillegg vil de at DU skal betale for bli registrert!!! Hvis du virkelig er god i språk eller har utdannelse som oversetter, kan du etablere et enkeltmannsforetak og ta oppdrag hos de seriøse firmaene. Da jobber du hjemmefra og kan ta på deg de oppgavene du vil
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Lyser jo tull og bedrageri lang vei av dette!! Hold deg langt vekke fra slikt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Koster bare rundt 200 å prøve.. Frister;) Det å starte eget firma og lage nettside blir for mye for meg. Trenger noe jeg kan bestemme selv hvor mye jeg skal jobbe. Og noe jeg bare kan bestemme meg for å kutte ut i noen måneder for så å starte opp igjen. hi
<3 2G <3 Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 50$ for å bli betalt senere? Hmmm.... Skeptisk ..
<3 2G <3 Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Koster bare rundt 200 å prøve.. Frister;) Det å starte eget firma og lage nettside blir for mye for meg. Trenger noe jeg kan bestemme selv hvor mye jeg skal jobbe. Og noe jeg bare kan bestemme meg for å kutte ut i noen måneder for så å starte opp igjen. hi Si fra om det ikke er humbug, så skal jeg gjerne prøve selv :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Koster bare rundt 200 å prøve.. Frister;) Det å starte eget firma og lage nettside blir for mye for meg. Trenger noe jeg kan bestemme selv hvor mye jeg skal jobbe. Og noe jeg bare kan bestemme meg for å kutte ut i noen måneder for så å starte opp igjen. hi Si fra om det ikke er humbug, så skal jeg gjerne prøve selv :-) Hvis jeg bestemmer meg for å prøve skal jeg si fra
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2012 #11 Skrevet 4. oktober 2012 Er dere så lettlurte??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Er dere så lettlurte?? Jepp :-) Hallo.. hva er det verste som kan skje...?
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2012 #13 Skrevet 4. oktober 2012 Hvordan skal du betale? Via nettbank? Kredittkort? Det verste som kan skje da er at de tapper kortet ditt eller kontoen din. Skal du oppgi adresse eller personalia? Det verste som kan skje da er at du er et enkelt bytte for videre svindel. Men ver så god kjør på
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Koster bare rundt 200 å prøve.. Frister;) Det å starte eget firma og lage nettside blir for mye for meg. Trenger noe jeg kan bestemme selv hvor mye jeg skal jobbe. Og noe jeg bare kan bestemme meg for å kutte ut i noen måneder for så å starte opp igjen. hi Du trenger da ikke lage noen nettside for å jobbe som oversetter!! De aller aller fleste oversettere i Norge har sitt egent ENK. Det oppretter du enkelt selv. Du tar deretter kontakt med seriøse firmaer og tilbyr dine tjenester. Det er da vanlig at du må fremvise dokumenter på at du kan språket, eller du blir testet. deretter starter du med lette oppgaver og bestemmer selv hvor mye jobb du vil ta på deg. Generelt vil jeg imidlertid si at oversetting ikke er tingen dersom du kun har "videregående-engelsk"
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #15 Skrevet 4. oktober 2012 Koster bare rundt 200 å prøve.. Frister;) Det å starte eget firma og lage nettside blir for mye for meg. Trenger noe jeg kan bestemme selv hvor mye jeg skal jobbe. Og noe jeg bare kan bestemme meg for å kutte ut i noen måneder for så å starte opp igjen. hi Du trenger da ikke lage noen nettside for å jobbe som oversetter!! De aller aller fleste oversettere i Norge har sitt egent ENK. Det oppretter du enkelt selv. Du tar deretter kontakt med seriøse firmaer og tilbyr dine tjenester. Det er da vanlig at du må fremvise dokumenter på at du kan språket, eller du blir testet. deretter starter du med lette oppgaver og bestemmer selv hvor mye jobb du vil ta på deg. Generelt vil jeg imidlertid si at oversetting ikke er tingen dersom du kun har "videregående-engelsk" Har god nok engelsk.. Altså... jeg vil det skal være heeelt enkelt. Jeg skal kunne sitte hjemme på ræva mi, åpne dataen, oversette, sende inn, og ringe kontofonen min og høre pengene strømme inn!
snille-nille Skrevet 4. oktober 2012 #16 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Google er en fint ting, dette er bare tull for å lure folk for penger. Et godt tips er å google navnet og ordet scam, testet det og der var det mye morsom informasjon gitt :-) Endret 4. oktober 2012 av snille-nille
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. oktober 2012 #17 Skrevet 4. oktober 2012 Jesus Kristus så lettlurte og grådige folk er om dagen..
Audix78 Skrevet 4. oktober 2012 #18 Skrevet 4. oktober 2012 Koster bare rundt 200 å prøve.. Frister;) Det å starte eget firma og lage nettside blir for mye for meg. Trenger noe jeg kan bestemme selv hvor mye jeg skal jobbe. Og noe jeg bare kan bestemme meg for å kutte ut i noen måneder for så å starte opp igjen. hi Jeg mente faktisk at du kunne lage en lignende side som andre kunne betale for å la seg lure på... er nok mer stødig inntekt det....
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. oktober 2012 #19 Skrevet 4. oktober 2012 ble mest skeptisk da jeg ville lukke fanen, og fikk en advarsel fra chrome om jeg virkelig ville lukke siden og la denne muligheten gå fra meg...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #20 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg tjener ekstrapenger på at jeg anbefaler iherb.com til folk.. Ingen egentlig JOBB, siden folk går inn på iherb selv og bestiller det de vil ha til en billig penge, og det er stort sett kun første gangen de kanskje trenger hjelp (de fleste klarer seg selv..). Altså en fin inntekt på å gjøre sånn ca ingenting. Kanskje det kunne vært noe for deg? Gå inn og les på iherb.com sine sider om rewards. Ps: jeg tjener ikke på dette altså, skriver jo ingen affiliatelink i dette innlegget
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #21 Skrevet 4. oktober 2012 Jesus Kristus så lettlurte og grådige folk er om dagen.. Jeg er kanskje lettlurt, men grådig???
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #22 Skrevet 4. oktober 2012 Google er en fint ting, dette er bare tull for å lure folk for penger. Et godt tips er å google navnet og ordet scam, testet det og der var det mye morsom informasjon gitt :-) Googla det faktisk før jeg spurte dere, og da kom det opp sider med folk som hadde prøvd dette, og funnet ut det ikke er tull, mn faktisk gode muligheter å tene penger. Derfor spurte jeg her også, kanskje det var folk her som har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #23 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg tjener ekstrapenger på at jeg anbefaler iherb.com til folk.. Ingen egentlig JOBB, siden folk går inn på iherb selv og bestiller det de vil ha til en billig penge, og det er stort sett kun første gangen de kanskje trenger hjelp (de fleste klarer seg selv..). Altså en fin inntekt på å gjøre sånn ca ingenting. Kanskje det kunne vært noe for deg? Gå inn og les på iherb.com sine sider om rewards. Ps: jeg tjener ikke på dette altså, skriver jo ingen affiliatelink i dette innlegget Hva går dette ut på da? kom bare opp en side med vitaminer eller noe. Hva tener du på dette?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #24 Skrevet 4. oktober 2012 Google er en fint ting, dette er bare tull for å lure folk for penger. Et godt tips er å google navnet og ordet scam, testet det og der var det mye morsom informasjon gitt :-) finner fortsatt ikke noe negativt du...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #25 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg tjener ekstrapenger på at jeg anbefaler iherb.com til folk.. Ingen egentlig JOBB, siden folk går inn på iherb selv og bestiller det de vil ha til en billig penge, og det er stort sett kun første gangen de kanskje trenger hjelp (de fleste klarer seg selv..). Altså en fin inntekt på å gjøre sånn ca ingenting. Kanskje det kunne vært noe for deg? Gå inn og les på iherb.com sine sider om rewards. Ps: jeg tjener ikke på dette altså, skriver jo ingen affiliatelink i dette innlegget Hva går dette ut på da? kom bare opp en side med vitaminer eller noe. Hva tener du på dette? Iherb er verdenst største (?) helsekost på nett. Har masse annet enn helsekost også, men hovedfokus er der, økologisk, allerimat osv. Kjøper man noe på helsekost/allerigimat i Norge får man samme vare til 1/2-1/4 av prisen på iherb + billig frakt. Har man skaffet en ny kunde til butikken tjener man på den kunden for resten av livet, samt alle nye kunder den ene kunden skaffer også.. Det vil variere hva jeg tjener, men tjener noen tusen i mnd. Nok til at jeg må skatte av det og jeg gjør ingenting for det per i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå